nieuwe usb hub aansluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.

bn2vs

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
18 aug 2007
Hey,

Ik heb moemnteel te weinig usb poorten, en heb een usb 2.0 pci kaart liggen.
(deze http://www.itware.be/info.php?artid=155-001&class=Basisonderdelen&subclass=USB-hubs & -kaarten)

Probleem dat ik heb is dat deze pc maar 3 pci sloten heeft. 2 ervan zijn bezet (netwerk en guilds kaarten), en de andere is nog vrij, maar de opening achteraan mn pc op die plaats is bezet door een andere kaart. Heb geen idee waar die kaart voor dient. Hoe kan ik erachter komen wat de functie ervan is, en die dan eventueel eruit halen (zit toch nix op aangesloten)?

Alvast bedankt :D

Kun je misschien een foto maken van die kaart?

Nee :(
Bestaan er geen soort van diagnose programma's die kunnen zien wat er in je pci sloten zit?

Ik geraak er niet echt wijs uit. Hier heb je een screenshot van de relevante data (denk ik toch)

Bijlagen

• Clipboard02.gif
    Clipboard02.gif
    21,1 KB · Weergaven: 13
Hoi !

1 x netwerkkaart (3 Com)

1 x 2de videokaart (Radeon 9200)

1 x audio (C-media)

Greetz,

Harry.

Ja, idd, onder al die crap heb ik nog 1 vrij pci-slot zitten. In het slot zit nix, maar de opening in mn pc waar die kaart zou moeten komen is al bezet door een andere kaart die op mn moederbord zit aangesloten. Het is die kaart waar ik niet avn weet wat die doet, en of die eruit mag :)

Moet ik dan een screenshot maken van een andere categorie, of staat dat ook op de ouwe?

Het is eigenlijk ook wel redelijk dringend, want ik moet 200Gb copiere, en anders gaat dat een 80 uur duren :shocked:

Laatst bewerkt:
Hoi !

Mogelijk USB-Firewire, diagnose, SperDif o.i.d, zoek maar uit.

Als je dat niet gebruikt kun je 'm gewoon verwijderen.

Greetz,

Harry

Geen idee hoe die dingen eruit zien, maar die kaart heeft maar 1 aansluiting. Ik zal hem er eens uit halen, en als mn pc het doet als ik hem terug opstart zal ik hem wel niet nodig hebben vermoed ik :)

Alvast bedankt voor alle hulp :)

Wel, hij doet het :D

Nu duurt dat copieren 2 uur ipv 80 :thumb:

Vraag me eigenlijk wel af wat die kaart die ik eruit molde nu eigenlijk is :p

Vraag opgelost :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan