Nieuwe USB Netwerk Adapter werkt niet!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sybren1992

Gebruiker
Lid geworden
18 jul 2011
Berichten
15
Hallo,

Ik heb een nieuwe netwerkadapter gekocht, maar ik krijg geen goede verbinding. Het gaat om een IOMEGA 802.11n. Als ik hem in de USBaansluiting doe, dan kan ik nog wel onze router vinden, maar zodra hij dan verbinding wil maken, lukt dat niet. Aan de router zelf kan het niet liggen, want met mijn oude netwerkapater lukt het wel, dit is een NETGEAR WG111v2. Het nadeel van het NETGEAR stickje is dat hij ongeveer 10 keer zo traag is.

Weet iemand waarom het IOMEGA stickje moeilijk doet?

Groeten,
Sybren
 
802.11n is je type van Netwerk Adapter. Ondersteunt je router ook type n?
 
Probeer eens de gewone netwerkkaart uit te schakelen in apparaatbeheer.
Maak dan eens opnieuw verbinding(wireless).
Soms wil het nog wel eens gebeuren dat die twee elkaar op een of andere manier dwarsliggen.
 
hallo.

heb je eerst de drivers geinstaleerd en daarna pas de stick er in gedaan
zo niet dan verwijderen en dan eerst de drivers instaleren en als het programma het vraagt daarna ps de net werk stick plaatsen.
anders wil het niet werken.

Groetjes Cees.
:thumb::thumb:
 
Ik weet niet waar ik de drives kan vinden, er zat geen disc bij toen ik hem binnen kreeg.

Waar staat die n in 802.11n precies voor?
 
Vreemd, wil mijn S/N nummer in voeren op die site die je gaf, maar dit lukt niet. De code die op mijn stickje staat is te lang, want op de helf van de code stopt hij met typen. Ik weet zeker dat ik de goede code gebruik want die staat achter S/N. Misschien kan iemand mij helpen als ik de code geef? S/N: W473A1009AC02430
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan