Opgelost Nieuwe USB stick is MBR geformatteerd

Dit topic is als opgelost gemarkeerd
Het ging mij meer om het type dan de leverancier.
Ik heb een oudere versie (deT5) en ik heb er dacht ik rond de 100 euro voor betaald.
 
Er zijn beslist andere leverancier die hetzelfde leveren voor een beduidend lagere prijs.
Dat valt vaak nog tegen. Je kunt het op Tweakers zoeken en dan de prijzen vergelijken maar die liggen vaak verdacht dicht bij elkaar. Ik denk soms dat hier prijsafspraken worden gemaakt worden, anders kan ik niet verklaren dat die prijzen zo dicht bij elkaar liggen. Van concurrentie nauwelijks sprake en aanbiedingen zie je ook zelden. Ik vind de prijzen veel te hoog, kan volgens mij allemaal veel goedkoper.
 
@Senso . Hardware verkopen is echt geen vetpot meer. Je zult serieus grote aantallen moeten verkopen wil je er nog een stuiver aan over houden. Marges van rond de 1% zijn heel normaal geworden.
 
Als de inkoop practisch gelijk is, moet de verkoopsprijs ook wel vlak baast elkaar liggen, toch?
De inkoopsprijs voor de leveranciers is sterk afhankelijk van het kwantum.
 
Hardware verkopen is echt geen vetpot meer. Je zult serieus grote aantallen moeten verkopen wil je er nog een stuiver aan over houden. Marges van rond de 1% zijn heel normaal geworden.
Daar geloof ik niets van. Typ maar eens bij NOS.nl prijsafspraken in > wie kom je dan tegen > Samsung

Voorbeeld
Onder de kostprijs gaat een shop niet verkopen. In sept/okt 2023 Samsung 990 Pro 2TB gekocht voor 135 euro en nadien zijn de prijzen constant > 175-180
Tussen 135 en 175 is toch iets meer dan 1%.

Ik wil juist meer kopen maar niet tegen die woekerprijzen. Kan zo 3 Samsung 990 Pro 2TB gebruiken en wil ik kopen, maar niet voor 175-180 euro p/st (525,- euro).

Wil ook wel 3 SanDisk Extreme Pro 2 TB kopen maar niet voor 225 euro p/st is 675 euro. Zeg nou zelf, dat is toch niet de werkelijke waarde van dat spul!
Die laatste mag niet meer kosten dan 125 Euro p/st is mijn mening.
 
Laatst bewerkt:
...........
Dan zou ik maar een beter om me heen kijken als ik jou was.
Coolblue is één van de duurdere leveranciers.
Er zijn beslist andere leverancier die hetzelfde leveren voor een beduidend lagere prijs.
En waar heeft dat opzoek gaan naar zo goedkoop mogelijk je nu gebracht???
 
Daar ben ik het helemaal eens mee.
 
@Dukkel: misschien moet je de titel van de vraag veranderen in: “Theekransje voor iedereen die wil babbelen over onderwerpen die niets met de vraag te maken hebben.” Volgens mij was je vraag al na bericht #6 al meer dan afdoende beantwoord, en gaat het nu helemaal nergens meer over…. Hoe lang hou je de vraag nog draaiende?
 
Dat is maar net hoe je het bekijkt. Ik denk dat Dukkel ook in al die jaren wel veel geld heeft uitgegeven aan hard- en software e.d. Hoe meer kennis op dat gebied kan altijd van pas komen ook bij anderen. Dus het gaat wel ergens over. Het gaat hier ook over fraude en risico's die consumenten lopen bij aanschaf van malafide USB-sticks. Babbelen kan wel nuttig zijn, want zo zien anderen hoe je op deze wijze alle familie-, vakantiefoto's en video's kunt kwijtraken. Maar goed, het was al afgesloten en OctaFish wilde graag aansluiten bij het theekransje. Prima toch!
 
Maar het heeft totaal niets meer met de vraag te maken. Als dukkel meer van dit soort randzaken wil weten, dan kan hij toch een nieuwe vraag maken? Mensen zoeken in een vraag op basis van een titel, en vinden dan een topic d6 maar door emmert over van alles en nog wat, maar niet meer over het onderwerp. Zo gaat dit forum dus langzaam naar de k l o t e n….
 
Ben ik het mee eens
 
Dan zou ik zeggen: zet ‘m op <opgelost>, dan houden men vanzelf op :).
 
Alle mensen worden bedankt

De problemen zijn opgelost\
 
Terug
Bovenaan Onderaan