Nieuwe venster IE

Status
Niet open voor verdere reacties.

DaanM

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 okt 2000
Berichten
2.006
Ik heb de nieuwe internet explorer en werk met de tabbladen. Maar.. als ik op een link klik, opent de nieuwe pagina zich als nieuw tabblad. Ik wil graag dat dit al nieuw venster opent.
Ik heb bij Extra - internetopties - instellingen Tabbladen alles al gewijzigd en aangepast, maar alles blijft als nieuw tabblad openen. Wie weet waar ik moet zijn om deze instellingen aan te passen?
 
Had je deze optie al eens geprobeerd ?

tabblad.jpg
 
ja.. dat is het gekke.. die had ik ook geprobeerd.. maar wat ik probeer.. er verandert niets.. ook niet na opnieuw opstarten van IE.. ik dacht ook dat daar de oplossing lag..
nog meer suggesties?
 
Met HMTL kun je aangeven of de hyeprlink wel of niet in een nieuwvester wordt geopenend.
Mogelijk kun je in IE niet aangeven dat dit altijd moet.
Een korte googletocht leveverde ook geen resultaten.

Genoemde instelling verwijst mogelijk naar hoe IE met de hyperlinks uit een ander programma (email) omgaat.

mvg leo
 
t gekke is dat ik 2 pc's heb.. Beide op dezelfde manier geinstalleerd.. Op de ene pc opent een link in een nieuw venster (zoals ik het graag heb) en op de andere als nieuw tabblad. Ik heb de instellingen (waarvan ik denk dat ze ermee te maken hebben) vergeleken en die staan allemaal hetzelfde.. Dus ik vrees dat ik ergens een vinkje over het hoofd zie wat ik per ongeluk heb aangevinkt... Dus ik hoop dat iemand nog een suggestie heeft..
 
t gekke is dat ik 2 pc's heb.. Beide op dezelfde manier geinstalleerd.. Op de ene pc opent een link in een nieuw venster (zoals ik het graag heb) en op de andere als nieuw tabblad. Ik heb de instellingen (waarvan ik denk dat ze ermee te maken hebben) vergeleken en die staan allemaal hetzelfde.. Dus ik vrees dat ik ergens een vinkje over het hoofd zie wat ik per ongeluk heb aangevinkt... Dus ik hoop dat iemand nog een suggestie heeft..

En als je kies voor: koppeling in een nieuw venster openen?

Groet,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan