nieuwe versie bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.

vis ta

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 mei 2007
Berichten
3.253
Ik vrees dat ik een of andere instelling in word heb verkeerd staan, wat ik nu voor heb is vrij vervelend:

Iemand heeft me onlang een (onaf) worddocument gegeven op een flashgeheugen. Ik heb het op m'n laptop gezet. Nu is het document af en verbeterd en heb ik het per mail doorgestuurd gekregen. Nu zie ik er echter dingen in staan die er volgens die persoon niet (meer) instaan...

Goed, ik heb de mail geopend op m'n andere pc, geopend in word. Ik zag meteen dat het daar een 'ander' document was.
Ik werk wel met word 2007 en het document is gemaakt met een oudere versie van word. Maar daar ligt het dus niet aan want op m'n andere pc heb ik het ook geopend met word 2007. Nou goed, dacht ik. Ik heb het eindelijk zoals het moet zijn. Dus ik sla het op op de harde schijf van die pc (om zeker te zijn) en open het via het netwerk met m'n laptop (ik moet het daarop kunnen bekijken want vanwege de vormgeving op m'n andere pc zijn sommige tekstdelen daar niet te lezen.

Helaas, van zodra ik het document alweer hier open heb ik weer hetzelfde probleem... Ik zie in het document dingen staan die er niet meer zouden mogen instaan.

Ik moet het document eigenlijk dringend kunnen zien zoals het hoort...

Iemand enig idee wat het probleem of nog beter, de oplossing is?

alvast bedankt
 
Verkeerd opgeslagen misschien. Zoek eens op een woord die in de tekst hoort te staan.
 
Kijk eens of wijzigingen bijhouden is geactiveerd en zoja klik dan op alle wijzigingen accepteren.
 
Als je bedoelt wijzigingen bijhouden op het tabblad 'controleren', denk ik niet dat dat actief is, want het is niet opgelicht of aangevinkt ofzo...

Klik ik daarnaast op "accepteren" onder "wijzigingen" dan krijg ik: "het document bevat geen opmerkingen of bijgehouden wijzigingen".

Het valt me bovendien nu pas op dat de tekst waarvan ik vermoed dat ie er niet meer in moet staan onderlijnd is met een stippellijn...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan