Hoi Allemaal,
Ik heb voor iemand een pc opnieuw geinstalleerd .
Deze computer met 2 partities ( C en D partitie ) was geinfecteerd met " CryptoWall-ransomware".
De C schijf heb ik gewist geformateerd en er een nieuwe W7 opgezet.
Tot zover alles verder prima, en op de D schijf waar ik ook het "logo" van CryptoWall-ransomware zag heb ik alleen de zichtbare CryptoWall-ransomware verwijderd met het idee als de C schijf goed is zal de rest ook wel goed komen.
Alles nog eens nagelopen en gecontroleerd met Hitman en Malwarebytes en alles ziet er netjes uit.
Maar nu krijg ik de foto's op de D schijf niet meer open , ze geven aan dat ze "beschadigd" (?) zijn .
Zou er dan op de andere partities toch nog een soort kunnen slot zitten ?
Hoe zou ik deze foto's nog kunnen redden
Wat zou ik nu nog kunnen doen ?
Graag jullie deskundig advies :d:thumb:
ps: De pc is ingebruik bij iemand met een verstandelijke beperking dus die heeft hier verder geen notie van.
Ik heb voor iemand een pc opnieuw geinstalleerd .
Deze computer met 2 partities ( C en D partitie ) was geinfecteerd met " CryptoWall-ransomware".
De C schijf heb ik gewist geformateerd en er een nieuwe W7 opgezet.
Tot zover alles verder prima, en op de D schijf waar ik ook het "logo" van CryptoWall-ransomware zag heb ik alleen de zichtbare CryptoWall-ransomware verwijderd met het idee als de C schijf goed is zal de rest ook wel goed komen.
Alles nog eens nagelopen en gecontroleerd met Hitman en Malwarebytes en alles ziet er netjes uit.
Maar nu krijg ik de foto's op de D schijf niet meer open , ze geven aan dat ze "beschadigd" (?) zijn .
Zou er dan op de andere partities toch nog een soort kunnen slot zitten ?
Hoe zou ik deze foto's nog kunnen redden

Wat zou ik nu nog kunnen doen ?
Graag jullie deskundig advies :d:thumb:
ps: De pc is ingebruik bij iemand met een verstandelijke beperking dus die heeft hier verder geen notie van.