Nieuwe versie CWShredder

Status
Niet open voor verdere reacties.
Naar mijn mening alleen maar een reclame-programma geworden voor SpySubstract (een programma van InterMute)

Ik ben blij dat ik de oude versie nog op de PC heb staan, ze beweren dat ze nu ook de hidden DLL CWS variant te verwijderen... We zullen zien :)

Geplaatst door H@NsiePanzzzer
ze beweren dat ze nu ook de hidden DLL CWS variant te verwijderen... We zullen zien :)

Waar beweren ze (wie eigenlijk?) dat dan?

Het heeft bij mij wel een CWS dll gezien, maar ik weet niet meer hoe die heette, maar goed :).

edit: het was CWS.hiddendll

Laatst bewerkt:
Ik heb ook nog altijd de 'oude' CW-shredder erop staan. 2.0 zojuist wel gedownd, maar nog niet geinstalleerd. Wat is jullie advies? Als ik zo tussen de regels doorlees is het oude programma verkocht aan een bedrijf dat m.b.v. de populariteit van CW-shredder haar eigen programma wil verkopen. Als dat de enige toevoeging/wijziging is dan laat ik 't voor wat het is en blijf ik mooi die ouwe gebruiken.

Groetjes

Geplaatst door ikself
Ik heb ook nog altijd de 'oude' CW-shredder erop staan. 2.0 zojuist wel gedownd, maar nog niet geinstalleerd. Wat is jullie advies? Als ik zo tussen de regels doorlees is het oude programma verkocht aan een bedrijf dat m.b.v. de populariteit van CW-shredder haar eigen programma wil verkopen. Als dat de enige toevoeging/wijziging is dan laat ik 't voor wat het is en blijf ik mooi die ouwe gebruiken.

Groetjes

Het is nog steeds 'good-old' CWShredder hoor, het is alleen eindelijk weer eens ge-update. Vanwege die updates kun je beter de nieuwe versie gebruiken dan de oude.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan