Eerst stopte Microsoft met de technische ondersteuning van Windows 98 en andere versies. Nu hoorde ik dat mensen die werken met deze versie bij bepaalde banken niet meer kunnen telebankieren vanwege veiligheidsproblemen. Als dit verder gaat, zie ik dat Windows 98SE op termijn niet meer te gebruiken is. Betekent dit dat alle gebruikers van deze versie over moeten gaan tot de aanschaf van een nieuwe Windows-versie en zo ja, hoe gaat dat dan en wat gaat dat kosten?
Met respect voor je nieuwsgierigheid, het antwoord van die vraag zal puur academisch van enig belang zijn.
Het is geen nieuwsgierigheid en academisch vind ik het ook niet,dus deze opmerking laat ik dan ook graag voor de verantwoording van Merel@helpmij.
Ik ben gewoon van mening,dat het zinvol is te proberen het "probleem" terug te brengen tot wat het is.
Als het een "browser" kwestie is,in dit geval Internet Explorer,dan is daar dus geen andere besturing+hardware (kosten) voor nodig om het probleem op te lossen.
Misschien is updaten van IE wel voldoende?
Weze toch gezegd dat IE al in versie 7 komt en dat je niet met IE hoeft getrouwd te zijn.
Weze dan ook maar gezegd dat je in Win98SE
nooit IE 7 zult kunnen gebruiken,omdat Microsoft die niet voor Win98SE beschikbaar zal stellen
Wie er "getrouwd" is met IE zou ik niet weten.Ik in elk geval niet,zelf gebruik ik,naast Internet Explorer,Opera als 2e browser welke mij overigens goed bevalt.
Als het verstandig is,uit oogpunt van de veiligheid,een andere browser te gebruiken,dan is dat zeker aan te raden.
Is een van jullie misschien bekend,of er banken zijn die IE afraden?Zo ja,dan hoop ik dit te horen uiteraard
Greetz