Nieuwe Video-kaart, Ebay?

Status
Niet open voor verdere reacties.

CanTBeaTme

Banned
Lid geworden
25 jul 2006
Als ik mijn video kaart via ebay zou kopen, ontsnap ik dan aan de BTW? en waar kan ik het best mijn video kaart kopen? ik ben vroeger eens in een eurosys winkel geweest, en daar boden ze me de beste prijs voor een computer te kopen... ben hem wel erges anders gaan kopen omdat de service er maar niks was! maar het prijskaartje steeg 350 euro...

Hoe kom ik erachter welke videokaarten in mijn computer passen? hoe kom ik mijn bussnelheid te weten ...etc WAT moet ik weten voor ik een kaart ga kopen is de vraag, en waar moet ik die kopen :)... het hoeft niks speciaals te zijn, ik heb er een budget van ongeveer 150 euro voor over..

Hoe kom ik erachter welke videokaarten in mijn computer passen? hoe kom ik mijn bussnelheid te weten ...etc WAT moet ik weten voor ik een kaart ga kopen is de vraag, en waar moet ik die kopen :)... het hoeft niks speciaals te zijn, ik heb er een budget van ongeveer 150 euro voor over..

welke passen: check de gegevens van het type moederbord dat je hebt. Is anders ook te vinden bij de url van de fabrikant.
is de keuze ineens heel wat kleiner (AGP *4x, 8x (kan niet op elk agp-slot), PCI, PCI-E etc)

welke passen: check de gegevens van het type moederbord dat je hebt. Is anders ook te vinden bij de url van de fabrikant.
is de keuze ineens heel wat kleiner (AGP *4x, 8x (kan niet op elk agp-slot), PCI, PCI-E etc)

kan ik daar achter kome via apparaatbeheer? ... ik vind "moederbord" er nergens

Op mijn moederbord staat MSI... :P en het heeft een rode kleur

Laatst bewerkt:
oké dat ging snel...

CPU Type Intel Pentium 4, 2800 MHz (14 x 200)
Moederbordnaam: MSI 875P Neo-FISR (MS-6758 v2.0)

videokaart bus type is : AGP 8x @ 8x

en nu?:)

nou de echte vraag was veel uitgebreider ... waar koop ik het voordeligste? is ebay tax-vrij? etc
ik ken NIKS van hardware en hardware prijzen... en ik wil niet teveel betalen..

Ik heb twee weken geleden een AGP kaart gekocht bij Mycom. De Sapphire x1650 Pro 512MB.
Maar nu ga ik toch maar een nieuwe pc bouwen en heb dan natuurlijk weer een andere kaart nodig.
Deze kaart heb ik dus over. Iets voor jou?

Ik weet het niet, wat mag het kosten... de naam klinkt duur :P
ik wou je een PM sturen om er over te praten maar dat is blijkbaar alleen voor donateurs en verenigingsleden

Laatst bewerkt:
Ik weet het niet, wat mag het kosten... de naam klinkt duur :P
ik wou je een PM sturen om er over te praten maar dat is blijkbaar alleen voor donateurs en verenigingsleden

taj het is maar wat je wilt met de kaart

volgens jou hoefde het niet bijzonder te zijn dus zware games wil je niet

op marktplaats wordt je doodgegooid met agp kaarten

en die van patrick zou ook wel een oplossing kunnen zijn

maar wil je nieuw dan is alternate nog wel een aardige site
http://www.alternate.nl/html/highli...HARDWARE&Level1=Grafische+kaarten&Level2=AGP&

snuffel daar eens naar agp kaarten

Dat is te weinig. Dan gaat ie in de pc van mun dochter.
De uiterste prijs is €100,--
Dan laat ik dus €30,- vallen in twee weken. Alles is helemaal kompleet, incl de bon.

Dat is te weinig. Dan gaat ie in de pc van mun dochter.
De uiterste prijs is €100,--
Dan laat ik dus €30,- vallen in twee weken. Alles is helemaal kompleet, incl de bon.

nou dan niet, ik kan hem voor 100 ook op andere sites krijgen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan