Nieuwe Video-kaart, Ebay?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je kan onder rembours ook kopen bij een internetwinkel. Komen er wel €10,- kosten bij.:p

Eerst geef je aan een budget te hebben van €150,--. Daarna geef je te kennen €70,- op je paypal te hebben.

Ik heb eigenlijk het gevoel dat je helemaal niet van plan bent om een kaart te kopen.

Ik heb een budget van 150 THUIS ik heb 70 euro op paypall, als ik heb hier in de winkel ergens ga kopen is hij zeker en vast duurder. kan ik op internet toch eens proberen? ik ben
MINDERJARIG dus via overschrijving is geen optie, ik heb GEEN auto en woon in een boerengat in limburg, nog twijfels? mijn ouders zijn geen optie

Ik heb een budget van 150 THUIS ik heb 70 euro op paypall, als ik heb hier in de winkel ergens ga kopen is hij zeker en vast duurder. kan ik op internet toch eens proberen? ik ben
MINDERJARIG dus via overschrijving is geen optie, ik heb GEEN auto en woon in een boerengat in limburg, nog twijfels? mijn ouders zijn geen optie

Je zal je dan toch moeten richten op een winkel in Belgie. Toch?
Ik BOOD je alleen maar een kaart aan voor een goede prijs, maar de manier waarop jij het afscheept vind ik nou niet echt correct te noemen. Het enigste wat je roept is dat er winkels zijn waar de prijs mar 9 euro duurder is. En dat terwijl je weet dat die winkels GEEN optie voor je zijn.
In ieder geval s6 met je verdere speurtocht naar een kaart voor die 100 euro met dezelfde of betere prestaties.

nou, hoe zou ik hem van u kunnen kopen dan? dit is ook internet! ik heb wel een jongerenrekening :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan