Nieuwe video kaart met een paar vraagjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, alles verouderd snel in computer wereld. Maar met een 8800gts (320mb) kan je nog wel even vooruit. Tenzij je GTA IV en crysis op max wil spelen maar dan moet je eigenlijk alles upgrade.

Als je bij youtube bijvoorbeeld "8600gt" intypt zie je veel filmpjes van games die worden gespeeld met die kaart.

Dat bottleneck wil zeggen dat je bijv. niet een super ultra game kaart moet nemen als je een trage CPU hebt want dan heeft die kaart geen nut. Je videokaart en en CPU werken samen aan de berekeningen van de beelopbouw. Als de een dus erg langzaam is wordt de ander ook lanzamer.

Ja, alles verouderd snel in computer wereld. Maar met een 8800gts (320mb) kan je nog wel even vooruit. Tenzij je GTA IV en crysis op max wil spelen maar dan moet je eigenlijk alles upgrade.

Als je bij youtube bijvoorbeeld "8600gt" intypt zie je veel filmpjes van games die worden gespeeld met die kaart.

Dat bottleneck wil zeggen dat je bijv. niet een super ultra game kaart moet nemen als je een trage CPU hebt want dan heeft die kaart geen nut. Je videokaart en en CPU werken samen aan de berekeningen van de beelopbouw. Als de een dus erg langzaam is wordt de ander ook lanzamer.

okee bedankt man!
raad je ook nog een merk aan? want imperssiepe zal ik de kaart gewoon online kopen maar deze bieden ze bij ons in de stad aan: http://www.paradigit.nl/article2.php?id=3&group=340 (of iets anders wat goed is daarvan, natuurlijk de gt9600 enzo maar dat vind ik 1e hands te duur, dus als ik die koop komt hij gebruikt binnen :P
en kijk ik hoef geen hi-end kaart, maar gta 4 op een 15 fps ofzo is netjes, en U3 op 60 fps ofzo, je weet wel beetje die richting

Laatst bewerkt:
Nou, ik heb alleen ervaring met MSI en EVGA, die bevallen me goed maar alle andere goede merken (Asus, club-3D, gigabyte, XFX, PNY, Point of view) zijn ook allemaal wel merken die goede kwaliteit leveren.

Als het maar geen Sweex of Palit is dat zijn slechte merken, tenminste voor videokaarten dan.

EDIT:
als je dus de 9600gt te duur vind dan is de 4670 (van ATI) een goede optie van die winkel in je woonplaats.
hier wat filmpjes van hoe die games afspeelt:
http://www.youtube.com/results?search_type=&search_query=4670+512

Laatst bewerkt:
Nou, ik heb alleen ervaring met MSI en EVGA, die bevallen me goed maar alle andere goede merken (Asus, club-3D, gigabyte, XFX, PNY, Point of view) zijn ook allemaal wel merken die goede kwaliteit leveren.

Als het maar geen Sweex of Palit is dat zijn slechte merken, tenminste voor videokaarten dan.

EDIT:
als je dus de 9600gt te duur vind dan is de 4670 (van ATI) een goede optie van die winkel in je woonplaats.
hier wat filmpjes van hoe die games afspeelt:
http://www.youtube.com/results?search_type=&search_query=4670+512

dankje man!
de 4670 heb ik even goed naar gekeken, even benchmarks gecheckt enzo fps overal en ziet er echt erg netjes uit :)
dus ik ga deze kopen, me voeding moet 400 watt worden, dat wordt geen probleem dus ik ben er uit!
dank u mensen !
groeten

Ik heb zelf thuis en voedingkje van 350 watt, daar moet ik je dan wel bij vertellen dat ik niet weet wat voorn merk het is (nooit naar gekeken) maar ik heb ook gewoon een 3870 er in zitten, en het werkt perfect stressed of idle het maakt geen ******* uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan