nieuwe video kaart nodig

Status
Niet open voor verdere reacties.

evil genious

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2009
eyz, ik will men pc upgrade met een nieuwe video kaart welke zouden jullie me aanraden?
dit is men systeem : acer aspire m3800
Moederbord : Acer EG43M
Chipset : Intel G43/G45
Processor : Intel Pentium Dual-Core @ 2600 MHz
Fysiek Geheugen : 6144 MB
Videokaart : ATI Radeon HD 4350
Harde Schijf : Hitachi (1000 GB)
DVD-Rom Station : ATAPI DVD A DH16A6S
Monitor Type : X223HQ - 21 inches
Netwerkkaart : 82567V-2 Gigabit Network Connection
met de voeding moet je geen rekening houden ge tog een nieuwe kope tesame met de video kaart (terwijl ge dan tog me een video kaart aanraad raad me direct ook een voeding ervoor aan :p).
alvast bedankt

eh een Pentium Dual-Core heeft maar ondersteuning tot 4 Gig ram toch?

en als ik jou systeempje bekijk, is die grafische kaart al sterk genoeg voor die processor, dus je zou direct een volledige hardware-update moeten doen.

de HD 4670 kan nog wel heb je ook geen andere voeding nodig

Laatst bewerkt:
de HD 4670 kan nog wel heb je ook geen andere voeding nodig

maar dan zal hij toch wel net met het begin van een bottleneck zitten hoor, jammergenoeg.
die bottleneck kan je dan wel weer wegwerken als je je CPU wil overclocken, maar dat is eigenlijk wel af te raden.

eh een Pentium Dual-Core heeft maar ondersteuning tot 4 Gig ram toch?

en als ik jou systeempje bekijk, is die grafische kaart al sterk genoeg voor die processor, dus je zou direct een volledige hardware-update moeten doen.

bij mij niet het is een 64bit processor.

maar dan zal hij toch wel net met het begin van een bottleneck zitten hoor, jammergenoeg.
die bottleneck kan je dan wel weer wegwerken als je je CPU wil overclocken, maar dat is eigenlijk wel af te raden.

naja men pc heeft ook maar een voeding van 200 wat en op site van ati staat dat men video kaart 300wat minstens nodig heeft en 350 wat aangeraden word zou het kunnen dat daardoor men video kaart niet zo goed werkt?
ps welke processor zou ik dan moete kopen?
ik dacht eerst aan de ati readon hd 5770 die is niet zo zwaar en heeft direct al direct x 11

1: bij processor upgrade, zal je ook je moederbord moeten vervangen, net als de PSU want voor huidige processor + grafische kaart heb jee minstens 500 watt nodig
2: aangezien je pc een 64-bits pc is, zal die HD 4670 niet bottlenecken (niet bootleggen XD) maar dan heb je toch nog een nieuwe voeding nodig, want met 200 watt kom je bijlange niet meer toe!!! en dat kan misschien ook het probleem zijn hoor, want mijn pc, eentje met kleinere, zuinigere HDD, oudere, zuinigere processor, en zonder grafische kaart heeft al minstern 300 watt nodig, dus voor jouwe zou ikj ook zeker een 350 Watt voeding aanraden.

1: bij processor upgrade, zal je ook je moederbord moeten vervangen, net als de PSU want voor huidige processor + grafische kaart heb jee minstens 500 watt nodig
2: aangezien je pc een 64-bits pc is, zal die HD 4670 niet bottlenecken (niet bootleggen XD) maar dan heb je toch nog een nieuwe voeding nodig, want met 200 watt kom je bijlange niet meer toe!!! en dat kan misschien ook het probleem zijn hoor, want mijn pc, eentje met kleinere, zuinigere HDD, oudere, zuinigere processor, en zonder grafische kaart heeft al minstern 300 watt nodig, dus voor jouwe zou ikj ook zeker een 350 Watt voeding aanraden.

nu ik weet well dat ik kan upgrade naar quad core zonder men moederbort te verandere da ebek gescheckt vo ik de pc kocht
:p kging zoizo nieuwe voeding kopen dus das geen probleem maar ik kan ni kieze de hd 4670 of de hd 5770

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan