nieuwe video Kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

basjah

Gebruiker
Lid geworden
29 jun 2008
Berichten
10
Yo,

Ik Ben hier nieuw,En ik heb niet echt zoveel verstand van computers dus;)
En ik wil een videokaart kopen voor me pc om goede fps te halen in cod 1 en maybe cod 4 te kunnen spelen me bedrag licht rond de 100 euro:D

Dit zijn me pc Specs
Mothaboard:FOXCONN P4M8907MAKR, socket 775
Voeding:300W
Videokaart:had alltijd een onbaord 64mb video geheugen
Pci-express 16x heb ik al gekeken:D

Thx...
 
Ik wil het omdraaien als je het goed vindt. Kijk naar je budget, kijk naar de kaarten en zoek er een stuk of twee a drie uit. Vraag vervolgens welke het handigste is om te kopen. Kijk naar de hoeveelheid geheugen en kloksnelheid van de GPU. (hoger is beter) Ze passen allemaal op je moederbord.

Dit is wel een leuke : Quadro FX5600G
 
Laatst bewerkt:
Da's een open deurtje intrappen, de 8600 heeft bijvoorbeeld geheugen dat 100% sneller werkt dan dat van de 8500. Verder draait de chip van de langzaamste op 450 Mhz, terwijl de chip van de 9600 op 540 Mhz draait. De keuze tussen deze twee lijkt mij duidelijk?

Wat dacht je van dit kaartje?
 
Laatst bewerkt:
Ligt eraan wat de rest van je specificaties zijn, en btw is 300Wat wel genoeg?:shocked:
 
Recommended requirements:
CPU: 2.4 GHz Dual Core or better
RAM: 1GB for XP and 2GB for Vista
HD: 8GB Free Space
GFX: 3.0 Shader Support, Nvidia Geforce 7800, ATI Radeon X1800 or better.

Minimum requirements:
CPU: Intel® Pentium® 4 2.4 GHz, AMD® Athlon™ 64 2800+ processor
or any 1.8Ghz Dual Core Processor or better.
RAM: 512MB RAM (768MB for Windows Vista)
HD: 8GB Free SPace
GFX: NVIDIA® Geforce™ 6600, ATI® Radeon® 9800Pro or better

Zoals je ziet gaat het met de goedkoopste van de laatste door jou genoemde kaarten al lukken op de aanbevolen systeemeisen.

Hoe zit 't met de rest van je systeem?

Ik weet overigens niet of je voeding het wel gaat trekken.
 
Foxconn : 007F9C2E
P4M890-8237, : 64E214F0, 00000000
ram:512mb (koop ik nog 2gb voor;)
voeding:300W(Ga ik niet vervangen en is volgens mijn standaard)
Pentuim 4
3.0GHZ
en een onboard vid card
 
Foxconn : 007F9C2E
P4M890-8237, : 64E214F0, 00000000
ram:512mb (koop ik nog 2gb voor;)
voeding:300W(Ga ik niet vervangen en is volgens mijn standaard)
Pentuim 4
3.0GHZ
en een onboard vid card

COD gaat wel lukken als je 3gig gaat kopen, maar die voeding twijfel ik aan.:confused:
 
Het was even zoeken, maar ik ben eruit. Je voeding is "net aan". De 8600 GT vraagt een minimale voeding van 300 Watt. Dus, tel uit je winst................
 
welke kan ik dan het beste nemen?

sorry maar ben een beetje noob er in
 
Laatst bewerkt:
Het was even zoeken, maar ik ben eruit. Je voeding is "net aan". De 8600 GT vraagt een minimale voeding van 300 Watt. Dus, tel uit je winst................

Is het niet zo dat de rest van het systeem oko stroom nodig heeft?

Sorry dat ik zo zeur, maar als hij zo een nieuwe video-kaart koopt voor meer dan 100 euro, is het wel jammer voor hem als hij het dan niet doet....
 
Klopt, maar daar wordt in de aanbevolen voedingsgrootte rekening mee gehouden. Je "hoort" mij ook niet schrijven dat het goed gaat werken. Zoals ik al schreef zal het "net aan" zijn.
 
Klopt, maar daar wordt in de aanbevolen voedingsgrootte rekening mee gehouden. Je "hoort" mij ook niet schrijven dat het goed gaat werken. Zoals ik al schreef zal het "net aan" zijn.

Ok, dat wist ik niet, weer wat geleerd, bedankt!:thumb:
 
Het zou idd. wel wat wezen ja als een videokaartfabrikant schrijft dat een kaart minimaal een voeding van 300 watt nodig heeft en aanbevolen 400 en dat een koper dan 0,0 watt zou hebben voor de rest van zijn systeem. Dan konden we allemaal een psu van 800 watt of zo kopen.
 
Productomschrijving XpertVision nVi GF8500GT Super+ 1GB
Artikelnummer 32353
Prijs 60,90

Productvergelijking Product toevoegen aan vergelijking

VGA Bus 16x PCI Express
VGA Chipset Nvidia 8500GT
Geheugen 1024 MB
RAMDAC 400 MHz
Resolutie 2560 x 1600
VGA-out ja
TV-out ja
DVI ja
ViVo nee
Koeling actief

Hmmz deze is best goed lijkt me?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan