Nieuwe videokaart aanschaffen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Molotovie

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2007
Hallo,
ik heb een maandje geleden een nieuwe computer gekocht en deze bevalt mij goed alleen ik wil wel een nieuwe videokaart aanschaffen en wat andere dingen, en de zaak waar ik de computer heb gekocht daar gaat het zo dat als je nieuwe hardware wilt inbouwen dat je dan het beste door hun kan laten doen want anders vervalt de garantie en door al de computer problemen van afgelopen jaren wil ik het liefst niet dat ik dalijk weer een nieuwe pc moet kopen als een onderdeel het begeeft.
Ik heb afgelopen jaren aardig wat problemen gehad met voedingen dus ik geef nu eerst de specs van mijn computer:
specificaties
Dan zou ik eerst willen weten op de kaarten van tegenwoordig hier gewoon probleemloos op zouden kunnen draaien zonder dat mijn voeding tekort zou komen.
En ik wil ook nog 1 gig ram geheugen erbij willen stoppen maar dat trekt niet al teveel energie heb ik gehoord.
Dan heb ik hier de website met de beschikbare videokaarten:
PCI-e
Mijn budget is ongeveer rond de 150/200€ en een paar tientjes meer maakt opzich niet zo super veel uit.
Alvast bedankt:thumb:

Een 8800GT(S) en hoger willen graag een 400 watt voeding (minimum). Voor optimaal raden de fabrikanten +500 aan. Trek je conclusie.

ps. als je dit systeem heel recent hebt gekocht, dan vind ik de reclametekst (diplomatiek gezegd) nogal "misleidend" -> een 8500 anno 2008 een krachtige videokaart noemen ......?

Laatst bewerkt:
Ach jah ik weet wel dat het niet echt een superkrachtige videokaart is maar ik kan er wel mee vooruit want ik speel de laatste tijd toch niet echt veeleisende spellen maar daarom wil ik juist ook een betere kopen voor als ik wel weer eens wat meer dan normaal eisende spellen wil spelen.
Maar ik zou dus wel genoeg hebben aan deze voeding of raad jij me aan om een voeding te kopen met meer watt of nog beter gevraagd zou me voeding het ook op lange termijn nog aankunnen?

Laatst bewerkt:
Volgens mij staat het antwoord op die vraag in mijn bericht van 23.40 uur.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan