Nieuwe videokaart, en nu de melding boot device not found

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mikeytjee

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2007
Ik heb net een nieuwe videokaart gekocht, en een nieuwe voeding*** geinstalleerd alles ging nog goed..

Toen starte ik de pc op gaf hij geen beeld ik alles weer erin oude voeding en oude vid kaart
en nu vind hij mijn hardeschijf in bios niet meer en krijg ik de melding boot device not found Insert system disk :eek::confused:

HELP!!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
WIndows xp + Vista
Amd 3200+
1gb geheugen
ATI x1950XT
160gb hardeschijf
Zalman 500 watt voeding

Laatst bewerkt door een moderator:
toevallig met kaart inzetten niet en kabel of snoertje losgetrokken?

loop alles eens ff na

En ook alle voedingskabels goed aangesloten, ook op je harddisk??

Ik heb alles al nagekeken, alles er weer in en uit gehaald, maar het helpt niet..
Maar het vreemde is is dat er geen voeingskabel inzat alleen een rode kabel, zo heeft hij het altijd gedaan.. maar nu dus niet meer :(

en nu kan ik mijn ATi X1950 XT niet proberen :(

Om welke videokaart gaat het en om hoeveel watt voeding?? Ook handig om te vermelden..

Geloof mij: een harde schijf werkt 100% zeker niet zonder voeding!!!
Die rode is neem ik aan de kabel naar je moederbord?
Ja klopt
oke maar stel je voor hij krijgt stroom van die rode kabel is het dan niet erg dat als ik die voedings kabel erin doe?

Laatst bewerkt:
Hij kan maar via 1 manier stroom krijgen dus als hij erin past krijgt hij daar stroom van.

En die rode kabel is waarschijnlijk gewoon de satakabel zoals mrmusic al heeft geprobeerd uittleggen en daar geen stroom door.

Hij kan maar via 1 manier stroom krijgen dus als hij erin past krijgt hij daar stroom van.

En die rode kabel is waarschijnlijk gewoon de satakabel zoals mrmusic al heeft geprobeerd uittleggen en daar geen stroom door.
dus voeding erop en hij doet het weer?

Of alles het nog doet maar even afwachten, maar die voedingskabel moet er in elk geval in, ook in evt. dvd rom, en cd rom speler

ben wel benieuwd naar je ervaringen met die 1950

gezien je vorige topic:thumb:

Eerst even dit: werkt je computer nu??

Heb je de drivers van je oude videokaart goed en compleet verwijderd?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan