Nieuwe videokaart, geen PCI devices meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

djtiesto44

Gebruiker
Lid geworden
20 jul 2008
Berichten
9
Ik heb vandaag een nieuwe Radeon HD 3450 gekocht, om full hd te kunnen kijken (agp).
Hiervoor had ik een Nvidia Geforce 4 MX 440, werkte perfect.
Nu ik de nieuwe videokaart heb aangesloten, (met eigen voeding ook) heb ik een raar probleem.
Al mijn PCI devices zijn opeens verdwenen bij apparaatbeheer, én er is ook geen standaard vga apparaat, dus ik kan de drivers ook niet updaten.

Nu heb ik gezocht naar het probleem, maar ik kan niet echt iets nuttigs vinden. Weten jullie wat het probleem kan zijn?
Heb trouwens een 400 watt voeding, LPE2-23, een merkje kon in totnogtoe niet echt ontdekken.
Zou het de voeding kunnen zijn?

Alvast erg bedankt voor reacties :D

EDIT: Ohja, mijn mobo is de Asus P4R800-VM
 
Laatst bewerkt:
Hoi..

De voeding is van linkworld en zou toch voldoende moeten zijn voor een 3450.(ff beetje afhankelijk van de rest van je systeem.300w of meer is geadviseerd)
Wat je zou kunnen doen is de chipsetdriver eens opnieuw installeren.
Ook weet ik dat er voor de 3xxxagp series(en andere) een hotfix driver is.

Wellicht help dat je op weg.
 
Laatst bewerkt:
Ik had windows 7 geinstalleerd, na een reactie op een ander forum alle onboard devices uit gezet, omdat het met een IRQ te maken zou kunnen hebben, en ook alle PCI kaarten eruit getrokken, toen werkte het redelijk, maar nog niet goed.
Toen windows xp erop gezet, alle PCI kaarten erin, en 1 voor 1 de onboard devices aan gezet. Toen werkte alles goed, en heb nu een top media pc-tje :D
Die coreavc codecs zijn echt top voor HD!

Anyhoe, dit is nu dus opgelost, misschien niet op de beste manier, maar, works for me ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan