Nieuwe videokaart in de pc, geen beeld meer!

Status
Niet open voor verdere reacties.

d0mzy

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 jan 2008
Hey!

De titel zegt het al een beetje, we hebben zojuist een nieuwe videokaart in de pc gestopt.

(MSI NX6200AX)

Nu hebben we allereerst het beeldscherm aangesloten op het poort : CRT
Dit werkte niet, dus daarna heb ik DVI-I geprobeerd, wat ook niet werkte.
Ik heb nu de poort CRT aan het scherm vastzitten, ook een 2e keer werkt niet. Ik hoor ook geen gebruikelijke piepjes die de pc geeft als ik het opstart. Dit is erg vaag. Als ik hem dus aanzet, hoor ik even de koeler, en dan steeds hetzelfde geluid.
Ik hoor geen Windows geluiden zoals ik die moet horen, terwijl de speakers dus wel aanstaan.

Óf de computer doet dus helemaal niks en het ligt niet aan het beeldscherm, óf is er misschien iets kapotgegaan?

Beeldscherm geeft een groen lampje als hij verbinding heeft met de PC en oranje als de PC uit staat of er geen verbinding is.

Nu staat hij oranje, maar als ik hem uit de kaart haal springt hij even op groen ( No signal. )
Weet iemand misschien wat ik fout doe, of heeft iemand een oplossing?

Vriendelijke Groet,

d0mzy.

Ps, onduidelijkheden even aangeven, dan pas ik ze aan! :(

Kleine edit : Ik heb geprobeerd de CD er in te doen, als de computer aan is ( Maar dan krijg ik nog steeds geen beeld ) ( CD die in de doos zat )

En ik ga nu even de videokaart er opnieuw inzetten. Ik houd jullie op de hoogte.

Tot nu toe heeft niks geholpen. Wordt er beetje shaggie van, dat de pc nu opeens dood is.

Laatst bewerkt:
oude videokaaart even erinzetten, kijken wat hij dan doet.

start hij daar mee op

zou ik even dan de drivers van de 6200 installeren.
daarna opnieuw opstarten, dat moet na een nieuwe driver install

daarna uitzetten, en 6200 kaart erinzetten.
vga kabel op de 6200 aansluiten en klaar asl het goed is.

Ik zal proberen de oude kaart er nog even in te zetten, om te testen of dat nog wel werkt dan.

Maar wat bedoel je precies met een VGA kabel?

nou sommige mensen laten de kabel van de monitor op de oude aansluiting zitten.

vergeten ze dan.

Nu heb ik een ernstig probleem opgelopen.

Ik had net de computer getest of het nog werkte, en het werkte, maar na 1 minuut wachten ging de pc werken.

Maar nu heb ik die internetkabels er weer in gedaan, en werkt helemaal niets meer. Ik wacht al 10 minuten...

Laatst bewerkt:
Probleem is helemaal opgelost!

Bedankt allemaal voor jullie bijdrage! :)

Het lag, volgens ons, aan de TV-kaart die nog in de computer aanwezig was, die zat dus volgens ons blijkbaar in de weg. :o

nou dat is dan mooi,

ik heb nog nooit gehoord dat het aan de tv kaart lag, maar ik kijk er niet meer raaar vanop.

succes ermee

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan