als je deze pcnaam googled, zie je al dat dit een µATX kast is. in deze kast kan wel een gewone grafische kaart.
persoonlijk raad ik je aan om met deze specificaties niet een topkaart te kopen, maar een mid-range kaart, zoals een 9800GT, daarmee kan je redelijk goed gamen, fotoshoppen, videobewerking, ...; maar je zal toch wel niet de allernieuwste spelletjes kunnen spelen op hoge settings.
maar ik zou toch eventjes je kast openmaken, kijken op het etiket welke breedte de huidige videokaart heeft, of er naast de videokaart nog een open slot is,... maar ook hoe sterk de voeding is, en je moet niet zeggen 230v want dat is voltage = ingangsstroom, niet uitgangsstroom. zoek naar iets met W of Watt erbij. 230Watt kan trouwens niet, want mijn pc zonder grafische kaart, een zuiniger mobo+hdd, geen uitbreidingskaarten heeft al 230Watt nodig om goed te draaien.
@mukkel, niet direct een topkaart aanbieden aan iemand die dat toch niet nodig heeft. Waarvoor wil je eigenlijk een nieuwe kaart, generalxp?