Nieuwe Videokaart? Maar Welke

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rood412

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2010
Berichten
399
Hallo Allemaal!

Ik heb een tijdje geleden het spel BBC2 (Battlefield BadCompnay 2) gekocht maar daarbij heb ik niet echt goed opgelet op de eisen van je pc. Dus kwam ik er later achter dat dat spel wel te spelen is op mijn pc alleen de videokaart is wat matig(slecht), dus mijn vraag aan jullie is kunnen jullie misschien een videokaart voor me uitzoeken waarmee ik dat spel kan spelen en ook misschien nog wat andere toekomstige spellen.

Ik vraag dus een videokaart voor me verjaardag samen met nog wat andere dingen, dus
de kaart mag zeker niet duurder zijn dan 50 euro (het hoeft ook niet het beste van het beste te zijn maar wel goed genoeg). Als b.v.b mijn moederbord het niet aan kan of iets anders, kunnen jullie dan ook daar misschien een lijste van maken wat ik moet aanpassen eventueel. Als dat nodig zal zijn dat mag het boven de 50 euro uitkomen(maar dan wel een wat minderevideokaart).

Het is de de bedoeling wat is "echt" moet aanpassen om dat spel te kunnen spelen.

Hier zijn mijn computer specs op dit moment:

Naamloos.png --- Naamloosd.png

Alvast Bedankt
 
Op welke resolutie en welke instellingen wil jij het spel gaan spelen met een very low budget videokaart van max. 50 euro?

Met 50 euro kun je niet een leuke kaart vinden om BC2 lekker op te kunnen spelen.
 
Op welke resolutie en welke instellingen wil jij het spel gaan spelen met een very low budget videokaart van max. 50 euro?

Met 50 euro kun je niet een leuke kaart vinden om BC2 lekker op te kunnen spelen.

Het hoeft niet perse op HD en allemaal superscherp te zijn, maar het moet zeker wel goed genoeg zijn op het een beetje vloeiend te laten lopen. En ongeveer de beste resolutie wat die videokaart aan kan.

** Ik bedoel ongeveer zoe iets dit is toch wel voldoende? **
 
Laatst bewerkt:
Hoi

Denk dat je ook een voeding aanpassing moet gaan doen.Als ik ga zoeken op verglijkbare dell systemen met jou bord verwacht ik dat er een 375w voeding inzit.
Dit tesamen(voeding en kaart) in je budget ga jij het niet redden met 50 euro.
 
375 Watt + Een HD4670 moet goed gaan hoor....
 
Hoi

Denk dat je ook een voeding aanpassing moet gaan doen.Als ik ga zoeken op verglijkbare dell systemen met jou bord verwacht ik dat er een 375w voeding inzit.
Dit tesamen(voeding en kaart) in je budget ga jij het niet redden met 50 euro.

375 watt is genoeg voor een 4650
 
Hoi

Denk dat je ook een voeding aanpassing moet gaan doen.Als ik ga zoeken op verglijkbare dell systemen met jou bord verwacht ik dat er een 375w voeding inzit.
Dit tesamen(voeding en kaart) in je budget ga jij het niet redden met 50 euro.

Hoeveel euro zou het dan worden + de voeding (totalen kosten dus) ?? Volgens jouw...
 
Ik was nog niet eens begonnen over een 4 serie.
Waarbij het advies vanaf 400w ligt.Het zal er dus echt om hangen of die het trekken gaat.
Ben nu wel benieuwd naar de voeding die erin zit en met name dus Amp op de 12 volt lijn.
Wellicht dat jullie gelijk hebben.En heb ik niks gezegd.
 
Ik was nog niet eens begonnen over een 4 serie.
Waarbij het advies vanaf 400w ligt.Het zal er dus echt om hangen of die het trekken gaat.
Ben nu wel benieuwd naar de voeding die erin zit en met name dus Amp op de 12 volt lijn.
Wellicht dat jullie gelijk hebben.En heb ik niks gezegd.

hd4650 lukt bij veel mensen al met 300 Watt hoar
 
Ik ben er weer!

Naar een beetje zoeken enzo is eruit gebleken dat ik een 375 W voeding heb.
Dus deze voeding plus die ene videokaart wat jullie mij aanraden is genoeg om dat spel vloeiend te laten lopen?
 
375 watt voeding zegt niet altijd veel. Vaak zit er in standaard pc een low budget voeding.

Dus zou je ook het merk en type willen geven?

Je kunt beter een goede voeding hebben met te veel watt dan een matige voeding met precies genoeg watt.
 
375 watt voeding zegt niet altijd veel. Vaak zit er in standaard pc een low budget voeding.

Dus zou je ook het merk en type willen geven?

Je kunt beter een goede voeding hebben met te veel watt dan een matige voeding met precies genoeg watt.

Als je het over een pc hebt dan heb ik een Dell Dimension 9200 of heb het over de voeding?
 
sorry vergeten er bij te zetten.

Uiteraard ging dit om de voeding.
 
sorry vergeten er bij te zetten.

Uiteraard ging dit om de voeding.

Ik heb geen idee wat voor merk en type, me pa zei in iedergeval dat ik een 370 Watt voeding heb. Maar ik denk wel zo te horen aan jullie dat ik er met die videokaart uitkom.


Bedankt voor jullie hulp!
 
Nogmaals:

"Vaak zit er in standaard pc een low budget voeding. "

"Je kunt beter een goede voeding hebben met te veel watt dan een matige voeding met precies genoeg watt."
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan