dustyduste
Gebruiker
- Lid geworden
- 25 jan 2009
Hoi
Ik draaiede eerst met een asus en7300gs videokaart deze deed het naar behoren wat mij betreft.
Alleen is nu pas de tweede alweer net na een jaar kapot gegaan. geen garantie dus meer maar ben er wel met asus over bezig.
Daar ik geen onboard videokaart heb moest ik wel wat anders kopen en dat is de geForce9400GT geworden van XFX deze leek mij iig vergelijkbaar.
met het inprikken van deze kaart heb ik nog al opstart problemen gehad, heb daar waarschijnlijk ook iets fout gedaan en heb uiteindelijk een backup moeten draaien van acronis om mijn pc weer aan de gang te krijgen.
Het probleem nu is dat de prestatie kwa beeld enorm achter blijven, kan het spel zuma niet eens schokvrij spelen (geeft ook kleine ballen waar het eerst altijd grote waren) en bijvoorbeeld het spel 3D sexvilla 2 geeft een melding dat er iets met de openGL 3D aan de hand is.
Deze spellen draaide eerst op de en7300gs videokaart perfect.
Heb al van alles geprobeerd drivers update e.d.
Heeft iemand enig idee??
Moederbord : Asus A8N-SLI
Chipset : nVidia nForce4
Processor AMD Athlon 64 3000+ @ 1800 MHz (huidig : 2249.99 MHz)
Fysiek Geheugen : 3072 MB
Videokaart : NVIDIA GeForce 9400 GT
Harde Schijf : Maxtor (204 GB)
Harde Schijf : WDC (20 GB)
Harde Schijf : Initio (500 GB)
DVD-Rom Station : PHILIPS SPD3500CC USB Device
CD-Rom Station : E-IDE CD-ROM 36X/AKU
DVD-Rom Station : HL-DT-ST DVD-ROM GDR8163B
DVD-Rom Station : IA3381W OCL822X SCSI CdRom Device
Monitor Type : 1558S - 13 inches
Monitor Type : NEC CI CC700 - 16 inches
Besturingssysteem : Microsoft Windows XP Professional 5.01.2600 Service Pack 2
DirectX : Versie 10.00
Ik draaiede eerst met een asus en7300gs videokaart deze deed het naar behoren wat mij betreft.
Alleen is nu pas de tweede alweer net na een jaar kapot gegaan. geen garantie dus meer maar ben er wel met asus over bezig.
Daar ik geen onboard videokaart heb moest ik wel wat anders kopen en dat is de geForce9400GT geworden van XFX deze leek mij iig vergelijkbaar.
met het inprikken van deze kaart heb ik nog al opstart problemen gehad, heb daar waarschijnlijk ook iets fout gedaan en heb uiteindelijk een backup moeten draaien van acronis om mijn pc weer aan de gang te krijgen.
Het probleem nu is dat de prestatie kwa beeld enorm achter blijven, kan het spel zuma niet eens schokvrij spelen (geeft ook kleine ballen waar het eerst altijd grote waren) en bijvoorbeeld het spel 3D sexvilla 2 geeft een melding dat er iets met de openGL 3D aan de hand is.
Deze spellen draaide eerst op de en7300gs videokaart perfect.
Heb al van alles geprobeerd drivers update e.d.
Heeft iemand enig idee??
Moederbord : Asus A8N-SLI
Chipset : nVidia nForce4
Processor AMD Athlon 64 3000+ @ 1800 MHz (huidig : 2249.99 MHz)
Fysiek Geheugen : 3072 MB
Videokaart : NVIDIA GeForce 9400 GT
Harde Schijf : Maxtor (204 GB)
Harde Schijf : WDC (20 GB)
Harde Schijf : Initio (500 GB)
DVD-Rom Station : PHILIPS SPD3500CC USB Device
CD-Rom Station : E-IDE CD-ROM 36X/AKU
DVD-Rom Station : HL-DT-ST DVD-ROM GDR8163B
DVD-Rom Station : IA3381W OCL822X SCSI CdRom Device
Monitor Type : 1558S - 13 inches
Monitor Type : NEC CI CC700 - 16 inches
Besturingssysteem : Microsoft Windows XP Professional 5.01.2600 Service Pack 2