nieuwe videokaart op oude pc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt!
Als ik dan deze videokaart installeer dan moet ik denk ik eerst de oude drivers eraf gooien? En dan nieuwe installeren? Zitten deze dan bij de kaart?

Zo moet inderdaad.

Oude drivers verwijderen, pc uitzetten, oude kaart verwijderen, nieuwe kaart (en eventueel nieuw geheugen) plaatsen, pc opstarten en dan de drivers van de nieuwe kaart installeren.
Die zitten er normaal gesproken bij, maar zijn ook hier te downloaden:

http://ati.amd.com/support/driver.HTML

Kies je Windows versie, daarna Radeon, daarna X1650 series...

hallo,
ik heb net de kaart en het geheugen binnen. Hoe verwijder ik drivers van oude kaart? Ik zie bij software alleen ati control panel en ati display driver. Moet deze allebei weg of iets anders?

Dat zijn bijna allemaal speciale videokabels, die je pas nodig hebt wanneer je de video-out van je kaart wil benutten, b.v. voor aansluiting op je tv.

Het enige wat nu van belang is is de stroom aansluiting

Wel ook de stroomkabel van je voeding op de kaart aangesloten?

Ja, dus een kabel van je voeding op je videokaart aansluiten.

Kaat goed aangedrukt in het slot, echt helemaal erin gekllikt?
En monitor goed aangesloten op de juiste aansluiting?

Wat gebeurt er precies en wat zie je precies wanneer je de pc aan zet?

Da's al een probleem minder gelukkig! Eerst maar even nu de videodrivers installeren en zorgen dat dat allemaal werkt, dan de volgende stap.
Laat even weten wanneer je zover bent!

drivers enzo installeren is gelukt.
Nu heb ik geheugenstrip geplaatst, maar nu moet ik windows opnieuw activeren? Verder kan ik niks doen. Maar hij geeft steeds aan dat hij geen verbinding kan maken met internet terwijl het het wel gewoon doet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan