Nieuwe videokaart + Processor kopen voor Dell computer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor alle zekerheid kun je pcwizard 2008 even installeren, dan het 2e icoontje, indrukken.
(lijkt op een pckast)
kijk bij bus pci express 8e van boven daar MOET ja staan, dan is alles ok.
Mijn (dezelfde dus) is alleen nog te koop bij pchut voorzover ik weet. Maar ze schelen in details niet veel, hoewel deze uitvoering erg snel en luxe is. Ik vind het een topper voor zijn geld. Draai zware games zonder problemen, Vista score 5,9 video en 5,6 op 3D.
Dat zegt genoeg aangezien de maximaal haalbare score 5,9 is!
 
Als het goed is heeft jouw pc een 'servicetag', die kan je vinden in je Bios of op een sticker ergens op de achter/zijkant, geef dat nummer eens, daarmee kunnen we precies zien wat er in de pc zit.
 
Al gevonden.
Processors:
Intel® CoreTM 2 Duo processors: E6300
Intel® CoreTM 2 Duo processor 4300
Intel® Pentium® D 930 with Dual-Core Technology (3GHz, 800FSB)
Intel® Pentium® D 915 with Dual-Core Technology (2.80GHz, 800FSB)
Intel® Pentium® D 820 with Dual-Core Technology (2.66GHz, 533FSB)
Intel® Pentium® 4
Intel Celeron 346


Memory
* Up to 4GB23 Dual-Channel DDR2 SDRAM (533MHz)


Graphics

* 256MB PCI ExpressTM NVIDIA® GeForce® 7300LE TurboCache
* ATI X1300 Pro 256MB
* Intel® Graphics Media Accelerator X3000 (Intel® GMA X3000)


Ports, Slots, Chassis

Expansion Slots
PCI: 2 Slots
PCIe x1: 1 Slot
PCIe x16 (Graphics): 1 Slots

Chassis
305 Watt DC Power Supply

Bron
 
Al gevonden.
Processors:
Intel® CoreTM 2 Duo processors: E6300
Intel® CoreTM 2 Duo processor 4300
Intel® Pentium® D 930 with Dual-Core Technology (3GHz, 800FSB)
Intel® Pentium® D 915 with Dual-Core Technology (2.80GHz, 800FSB)
Intel® Pentium® D 820 with Dual-Core Technology (2.66GHz, 533FSB)
Intel® Pentium® 4
Intel Celeron 346


Memory
* Up to 4GB23 Dual-Channel DDR2 SDRAM (533MHz)


Graphics

* 256MB PCI ExpressTM NVIDIA® GeForce® 7300LE TurboCache
* ATI X1300 Pro 256MB
* Intel® Graphics Media Accelerator X3000 (Intel® GMA X3000)


Ports, Slots, Chassis

Expansion Slots
PCI: 2 Slots
PCIe x1: 1 Slot
PCIe x16 (Graphics): 1 Slots

Chassis
305 Watt DC Power Supply

Bron


Hoi,

Mijn servicetag is: GG9MX2J..

@jankleijn: bij PCI express enzo staat op ja, Dus hij past er dus in die videokaart?
 
Ja, maar kan geen screen maken en helpt je ook niet, draai in hoogste res, maar zie mijn systeem, samsung plasma 42 inch full HD. Geen internet!!! Geen verbinding met andere pc's
 
Ja, maar kan geen screen maken en helpt je ook niet, draai in hoogste res, maar zie mijn systeem, samsung plasma 42 inch full HD. Geen internet!!! Geen verbinding met andere pc's

Oke is goed, Nog een vraagje, Zoals je misschien al hebt gezien heb ik een
"Intel Core 2 Duo E4300 Processor [1,80 GHz, 800 MHz, 2 MB]"
Processor, Als ik die videokaart bestel die jij ook hebt, En ik speel gta met die processor met die er nu bij mij in zit.. Is het spel dan alsnog mooi of niet? Ik heb gehoord als ik gta mooi wil spelen dat ik dan ook een nieuwe processor nodig heb... Maar hoe ziet gta er dan ongeveer uit als ik alleen voor die videokaart ga?
 
Dan kom je al snel in de problemen, Specs van uw pc geeft de volgende uitdagingen.
1) voeding 305W, Dit betekend geen reserve voor hele snelle gamers oplossingen.
2) Welke psu ondersteuning past op je mobo en lost een bios upgrade (onder uw huidige CPU! uitvoeren) dit op?
Zal even kijken, kom er zo op terug.
Maar wil je ook je cpu upgraden zal je waarschijnlijk (heel verstandig) ook je voeding moeten aanpassen.
 
Zo op het eerste oog zit bij u de snelst mogelijke cpu er al in, score 1058, tegenover 964 voor de 4300.
De D930, D915 of de D820, zijn "oude proccies" welke ik niet zo gauw terugvind meer maar ik weet dat t stroomvreters zijn en zeker!!!! niet zo snel.
Dus een nieuwe graka is uw enige optie, persoonlijk denk ik dat je redelijk ver ermee komt.
Met een grotere (duurdere) kom je algauw in de voedingsproblemen.
Ander opties komen eerder in de buurt van een nieuwe pc want dat betekend, nieuw mobo, en nieuwe PSU, en dan kun je je cpu upgraden. Beetje veel van het goede nietwaar???
Ik sluit het hier af, veel plezier met het uitzoeken van een videokaart, ik weet dat het een oerwoud is. Zelf net een X48 DDR3 E8400 pc gebouwd met een 3850X2 graka, voor een vriend, dit uiteraard kan ongeveer alles aan. Maar diep in je zak graven dat wel!!!
Dank aan alternate voor het goede mobootje!!! Kosten??? 650 euro onderdelen!!
Succes!
 
Zo op het eerste oog zit bij u de snelst mogelijke cpu er al in, score 1058, tegenover 964 voor de 4300.
De D930, D915 of de D820, zijn "oude proccies" welke ik niet zo gauw terugvind meer maar ik weet dat t stroomvreters zijn en zeker!!!! niet zo snel.
Dus een nieuwe graka is uw enige optie, persoonlijk denk ik dat je redelijk ver ermee komt.
Met een grotere (duurdere) kom je algauw in de voedingsproblemen.
Ander opties komen eerder in de buurt van een nieuwe pc want dat betekend, nieuw mobo, en nieuwe PSU, en dan kun je je cpu upgraden. Beetje veel van het goede nietwaar???
Ik sluit het hier af, veel plezier met het uitzoeken van een videokaart, ik weet dat het een oerwoud is. Zelf net een X48 DDR3 E8400 pc gebouwd met een 3850X2 graka, voor een vriend, dit uiteraard kan ongeveer alles aan. Maar diep in je zak graven dat wel!!!
Dank aan alternate voor het goede mobootje!!! Kosten??? 650 euro onderdelen!!
Succes!

Dus als ik dus op dit moment alleen voor de videokaart ga die u ook hebt, En ik installeer gta 4, Dan doet ie het dus nog steeds niet goed? :S
 
Recommended Specifications

→ OS: Windows XP SP2
→ Processor: Dual core processor (Intel Pentium D or better)
→ RAM: 2GB
→ Hard Drive: 18GB free hard disk space
→ Video Card: 512MB Direct3D 10 compatible video card or Direct3D 9 card compatible with Shader
→ Drive: DVD-ROM dual-layer drive

OS: Heb je!
Processor: Heb je, 20% sneller dan min req.
Ram: Upgrade waard, wat kost 4 Gb ddr2 nu?? 45 euro??? Goede investering.
HDD: Zal haast wel.
Videokaart: 8600 gts voldoet RUIM!
Drive: Zal haast wel.

Conclusie: moet op de max draaien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan