nieuwe videokaart (tips?)

Status
Niet open voor verdere reacties.
dus inprenciepe zou ik beter uit zijn met een 9700NP ?
want die kost niet heel veel meer!
(maar op 1024x768 kan ik die 9600pro ook nemen, want op die reso. speel ik bijna altijd!)

Laatst bewerkt:
Geplaatst door cage
dus inprenciepe zou ik beter uit zijn met een 9700NP ?
want die kost niet heel veel meer!
(maar op 1024x768 kan ik die 9600pro ook nemen, want op die reso. speel ik bijna altijd!)

Valide.

Geplaatst door meelman

Hij is iig geweldig goed te overklokken. Maar bij lange na niet zo snel als een 9700 en als je bedenkt dat die voor 200euro te koop is, is de 9600pro zijn prijs niet waard.

Maar op 1280 met alle opties aan gaat niet speelbaar lukken met een 9600pro...

Stomme vraag mag ik weten waar jij die kaart voor €200 hebt gezien?!

( iemand reactie over het bedrijf pcconcurentie en hij zei: Ik heb vorige week een radeon 9700NP besteld van club3D, echter deze werden niet meer geleverd en komen ook niet meer.)

bedoelde je die? die is ook €199 (tweakers)

btw: nog meer sites die de 9700 te koop hebben?!

Laatst bewerkt:
Gewoon even de pricewatch checken zou ik zeggen...

is dit een goeie keuze?

hier meer soorten (misschien dat daar wat bij zit)

btw: waarom is er zon groote prijsverschil tussen fabrikanten en pro´s e non pro´s?

Geplaatst door cage
btw: waarom is er zon groote prijsverschil tussen fabrikanten en pro´s e non pro´s?
Tussen de fabrikanten: Waarom is een volkswagen duurder dan een Skoda? Een stukje kwaliteit, maar je betaalt vooral voor de naam.
Tussen pro's en non-pro's: pro's zijn gewoonweg sneller, en dus duurder.

Ik zou voor 230 euro die 9700pro nemen of voor 200 een 9700np (die weer te overclocken is naar 9700pro).
http://www.tweakers.net/pricewatch/47136

ok duidelijk bedankt voor je reacite he!
de groeten

[Cage] :thumb:

Ps: Ati Radeon 9700NP, PC Concurrent € 199,- <-- die klopt niet meer.

Laatst bewerkt:
Geplaatst door cage

Ps: Ati Radeon 9700NP, PC Concurrent € 199,- <-- die klopt niet meer.
leuk dat je dat aan mij vertelt, maar dat kun je beter aan de lui van tweakers.net laten weten....

Je kunt natuurlijk ook een 9800SE nemen en die modden naar een 9800pro... ;)

haha ja ok je hebt gelijk, maar als ik die 9800 wil dan moet ik nog even door sparen denk ik ;)

Geplaatst door cage
haha ja ok je hebt gelijk, maar als ik die 9800 wil dan moet ik nog even door sparen denk ik ;)

Ja, zo blijven we wel bezig. Ik kan nu ook wel zeggen nóg ff door te sparen, want dan kan je een GF FX5900 (Ultra) halen. Is tot nu toe de snelste kaart die je kan krijgen.]

Geplaatst door cage
als je een 9700pro van 230 euro overwoog: een 9800SE kost 240...

ik begon met een budget met max 200 en nu was het al weer meer, en zo hou het straks niet meer op :)
maar het komt goed
ik spaar gewoon nog even
tot ik er helemaal uit ben!

Geplaatst door Muurhond

Waar trouwens?
pricewatch checken. Hij kostte eerst net eronder. Bij 3 winkels. Maar ik keek laatst en toen was er nog maar 1 <200 vermelding over en die blijkt nu foutief te zijn. Jammer...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan