Nieuwe videokaart voor AMILO Desktop Li 3745

Status
Niet open voor verdere reacties.

afghano

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2008
Berichten
134
Hallo allemaal,

zoals het al staat beschreven zoek ik een nieuwe videokaart voor mijn AMILO Desktop Li 3745. Mijn huidige videokaart die erin zit (nvidia gt120) is kapot gegaan en nu heb ik dus allemaal rode strepen door mijn beeld. Ik weet het niet zeker, maar ik geloof dat ik 400Watt voeding heb. Weet iemand een "goede" videokaart voor mij? Prijs ongeveer rond de 100 euro.

Alvast bedankt :thumb:
 
Ja ik kan wel duits lezen, bedankt. Maar er staat niks bijzonders in. Iemand vraagt zich af of zijn pc die videokaart wel aan kan of niet. Mijn vraag is echter: weet iemand een videokaart voor mij met een prijskaartje van rond de 100 euro en of mijn pc het dan wel aan kan qua voeding?
 
Laatst bewerkt:
Dat lijkt mij een goeie kaart bedankt :)
Ik heb wat gezocht op het internet en zag dit staan:

Energie
Minimum system power supply:450 Watts

Is dat niet te veel voor mijn systeem?
 
Het zit ook net op het randje.De 450 is aanbevolen voor totaal systeem.Daar houden zo ook een marge in aan.
Wellicht zou je nog kunnen terug zakken naar een 5570 of 5670.Dit alles beter als die 120.

Iemand anders nog een idee??
 
Hmm opzich vind ik het niet zo erg als ik net op het randje zit, zolang mijn pc opeens niet afbrand ofzo vind ik het niet erg :p
 
Een vriend raadde mij deze kaart aan: GTX550. Wat vinden jullie ervan?
 
Hoi..

Zag in je andere topic dat je hem al besteld had.Op zich ook geen verkeerde en als goed in wat zuiniger als de 6770.

succes ermee.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan