nieuwe videokaart voor gamen

Status
Niet open voor verdere reacties.

TheMax

Gebruiker
Lid geworden
18 jun 2007
Ik ben op zoek naar een goede gaming videokaart voor onder de 130 euro. Ik zat te denken aan een van deze maar is deze bijv. goed genoeg voor Asassin's Creed. Ook vraag ik mij af of deze op mijn moederbord kan?
dit is mijn mobo.

"Goede videokaart" is een subjectief gegeven. De geplaatste kaarten zijn niet "slecht", maar of ze objectief gezien "goed" te noemen zijn, dáár valt over te discussieren.

En wij nu maar raden of die kaart op het in jouw pc zittende moederbord past......... da's wel een leuke............ je vertelt immers niet wélk moederbord in je pc zit.

Assassin's Creed PC minimum specs

Supported OS: Windows XP / Vista (only)
Processor: Dual core processor 2.6 GHz Intel Pentium D or AMD Athlon 64 X2 3800+ (Intel Core 2 Duo 2.2 GHz or AMD Athlon 64 X2 4400+ or better recommended)
RAM: 2 GB (3 GB recommended)
Video Card: 256 MB DirectX 10.0–compliant video card or DirectX 9.0–compliant card with Shader Model 3.0 or higher (512 MB video card recommended) (see supported list)*
Sound Card: DirectX 9.0 or 10.0 compliant sound card (5.1 sound card recommended)
DirectX Version: DirectX 10.0 libraries (included on disc)
DVD-ROM: DVD-ROM dual-layer drive
Hard Drive Space: 12 GB
Peripherals Supported: Keyboard, mouse, optional controller (Xbox 360 Controller for Windows recommended)

*Supported Video Cards at Time of Release:
ATI RADEON X1300-1950 / HD 2000 / 3000 series
NVIDIA GeForce 6600-6800 / 7 / 8 / 9 series

Laptop versions of these cards may work but are NOT supported. These chipsets are the only ones that will run this game.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de snelle reactie maar ik heb de link er wel bijgezet kijk maar is of DIT niet iets is (ook in mijn andere bericht). Trouwens bedankt voor de specs nu weet ik zeker dat deze videokaart voor Assasin's Creed werkt, nu alleen nog wachten of de videokaart op mijn mobo kan.:thumb:
Maar is DIT een betere videokaart dan die andere en kan deze op mijn mobo?

Laatst bewerkt:
Ik had 'm idd. over het hoofd gezien (foutje bedankt), maar dit:

2 x PCI Express x16 slot with NVIDIA® SLI™ technology support, at x8, x8 speed

lijkt mij het antwoord op de vraag of het gaat passen op het mobo.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan