Nieuwe videokaart welke moet ik hebben?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ha966

Gebruiker
Lid geworden
22 jun 2012
Hallo,

ik heb een videokaart die crasht steeds en hij zegt dan: ati readeon family werkt niet meer
dat is irritant soms bluescreen of dat de computer uitvalt maar welke heb ik nodig?
computer specs:

Time of this report: 9/11/2012, 17:19:05
Machine name: RUBEN-PC
Operating System: Windows 7 Home Premium 32-bit (6.1, Build 7601) Service Pack 1 (7601.win7sp1_gdr.120330-1504)
Language: Dutch (Regional Setting: Dutch)
System Manufacturer: HP-Pavilion
System Model: FL354AA-ABH a6631nl
BIOS: Phoenix - AwardBIOS v6.00PG
Processor: Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E7200 @ 2.53GHz (2 CPUs), ~2.5GHz
Memory: 3072MB RAM
Available OS Memory: 3070MB RAM
Page File: 1850MB used, 4288MB available
Windows Dir: C:\Windows
DirectX Version: DirectX 11
DX Setup Parameters: Not found
User DPI Setting: Using System DPI
System DPI Setting: 96 DPI (100 percent)
DWM DPI Scaling: Disabled
DxDiag Version: 6.01.7601.17514 32bit Unicode

PS: ik heb al de videokaart drives opnieuw geinstalleerd en dat helpt ook niet

Groeten ruben

Hoi,

Als je tevreden bent met de huidige die is nog steeds te koop. Zie hier

hij is toch wat anders ehm van mij heeft hij een bustype van 128 bits

en de videokaart van mij zat er ook nog 1 hdmi ingang bij bij deze niet ... heb je nog een andere ?

Hoi,

maar nog steeds te gebruiken;) hier ook nog een 6200 van nvidea

Laatst bewerkt:
ok gaan dan de prestraties van de computer dan niet naar achter ik had er eentje gevonden die had 1024mb en minium powersupply 300 watt dan kan ook toch?

Hoi,

Zal je even op je voeding moeten kijken hoeveel watt die geeft

Hoi,

Staat daar ook het type van de kaart agp of pci-e want als ik op 3450 zoek kom ik dus op agp uit

Deze pc is sinds 2008 op de markt, die zal waarschijnlijk wel pci-e 2.0 aan boord hebben. Dit heb ik nog niet in de specs kunnen herleiden. Dat maakt het zoeken naar een ruimere keus wat gemakkelijker en kan je het agp verhaal geheel achterwege laten. En ben je beter af met pci-e als met agp, zeker als het om win7 gaat wat niet origineel op dit systeem staat.

Hoi,

Klopt ben er ook al achter het is dus pci-e eerste instantie kwam ik dus op agp zal net in de overgangsfase hebben gezeten :o

ik wil niet vervelend zijn en inbreken in je topic maar ik zit met precies hetzelfde. dus ik wilde even een vraagje stellen. op dit moment heb ik een ati radeon HD 3450 en ben op zoek naar een nieuwe kaart waar mijn zoontje wat beter op kan gamen. ik zag zelf deze en dacht dat deze misschien wel goed zou zijn: http://www.alternate.nl/html/product/EVGA/GeForce_GT_520_(01G-P3-1525-KR)/903738/?event=search
ik heb een 305 watt voeding dus weet iemand of deze zal werken op mijn pc en of het een betere kaart is dan mijn huidige?

bvd Daniel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan