Nieuwe videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jammy

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2001
Beste,

zou de ASUS V9520 FX5200 Videosuite 128 mb DDR, TV out, DVI, VIDEO iN kopen.

Is dit een goeie keus of zijn er betere in dezelfde prijsklasse? Voornamelijk om spelletjes te draaien.

Ik zou je een GF4Ti 4200 128mb of beter aanraden. Ik heb deze zelf ook en ik ben er nu nog tevreden mee. Ik kan alles nog draaien wat ik wil.

Die Geforce FX5200 is zo slecht nog niet hoor. Mensen die er geen goede ervaringen mee hebben, hebben de neiging die kaart helemaal af te kraken en er proberen er een feit van te maken dat die kaart slecht is.

nVidia zegt zelf dat die FX5200 niet specifiek gemaakt is om mee te gamen.

Laatst bewerkt:
Wat kost die kaart??
Ik zou voor een ATI-kaart gaan in dezelfde prijsklasse. Het is leuk deze nieuwe kaart, maar je zal er niet al te lang plezier van hebben als je altijd de nieuwste 3D games wilt kunnen spelen.

Wat zijn de specs van je pc?

is dat een Ultra-versie of niet? De ultra-versie gaat nog wel maar de prestaties van de non-ultra lijken helemaal nergens op. (gf4mx is sneller)

Het hangt er vanaf hoe veel games je speelt maar als je veel gamet is een extra investering wel de moeite waard.

Bedankt voor de reacties,
maar zou de Hercules 3D Prophet 9000 Pro 128 MB Tv-Out/DVI AGP Retail geen betere koop zijn voor games ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan