nieuwe videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

arjenboef

Gebruiker
Lid geworden
9 jun 2007
Berichten
7
Hallo,

Mijn oude videokaart ati radeon 9600 xt (uit medion computer) heeft het begeven. Grafisch gezien heb ik geen betere nodig en ik zag dat deze kaarten 2e hands ongeveer 40 euro kosten.

Nieuw wordt eigenlijk alleen de asus 9250/TD aangeboden en 2e hands is er nog de GeForce 6800 LE 128MB.

Wat raden jullie me aan

bedankt,

arjen
 
Hallo,

Mijn oude videokaart ati radeon 9600 xt (uit medion computer) heeft het begeven. Grafisch gezien heb ik geen betere nodig en ik zag dat deze kaarten 2e hands ongeveer 40 euro kosten.

Nieuw wordt eigenlijk alleen de asus 9250/TD aangeboden en 2e hands is er nog de GeForce 6800 LE 128MB.

Wat raden jullie me aan

bedankt,

arjen

de 9250 is een achteruitgang tov de 9600

de 6800 is vergelijkbaar

wil je nieuw of .....?
 
Maakt me eigenlijk niet uit. Ben er het liefst zo min mogelijk aan kwijt.

kijk eens op marktplaats voor een 9800 pro.die heb ik zelf ook nog gehad na mijn ati 9600xt

is van de oudere generaties nog een prima kaartje

tenzij je de allernieuwste zware games wil gaan spelen
 
kijk eens op marktplaats voor een 9800 pro.die heb ik zelf ook nog gehad na mijn ati 9600xt

is van de oudere generaties nog een prima kaartje

tenzij je de allernieuwste zware games wil gaan spelen


Ik heb niet zo veel verstand van het inbouwen van onderdelen, maar is deze kaart gelijk aan de 9600 xt als het gaat om het inbouwen. Dat ie niet toevallig niet past:eek:
 
Ik heb niet zo veel verstand van het inbouwen van onderdelen, maar is deze kaart gelijk aan de 9600 xt als het gaat om het inbouwen. Dat ie niet toevallig niet past:eek:

ik ga er vanuit dat je agp hebt

dus zoek ook een agp 9800
dan past het no problem

wel drivers aanpassen dan
 
trouwens 9600 en 9800 zijn nauwelijks te krijgen in pci-e

dus als goed is heb je agp slot

zal wel in je beschrijving van je pc staan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan