nieuwe videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik raad je die videokaartjes niet aan je kan beter een 8600gts halen ofzo als je niet te veel geld uit wilt geven of anders een 8800gts maar dies weer een stuk duurder

en die processor lijkt me het zelfde het is een core2duo E4400.
dus ja

ja ik wil niet te veel geld hooguit 1000,- ligt eraan wat systeemeisen van gta4 wordt,

maar op dit moment wil ik een videokaart die werkt bij FEAR en splinter cell pandorra tomorrow

GTA 4 duurt nog een tijdje en je weet niet wat je ervoor nodig hebt.

en de 8800gts trekt die spellen wel.

GTA 4 duurt nog een tijdje en je weet niet wat je ervoor nodig hebt.

en de 8800gts trekt die spellen wel.

De 7900 GS is een erg goeie kaart en erg "goedkoop" ik hem 'm ook en kan alle spellen (NFS Carbon, Trackmania United, COD2, GTA SA) op de hoogste instellingen spelen

Ik heb 'm voor €112 maar dat verschilt soms nog wel eens met de winkels hier in de buurt...

Ik weet niet of dit al gezegd is maar je kunt ook 2 kaarten in SLI zetten (als je mobo het ondersteund..)

De 7900 GS is een erg goeie kaart en erg "goedkoop" ik hem 'm ook en kan alle spellen (NFS Carbon, Trackmania United, COD2, GTA SA) op de hoogste instellingen spelen

Ik heb 'm voor €112 maar dat verschilt soms nog wel eens met de winkels hier in de buurt...

Ik weet niet of dit al gezegd is maar je kunt ook 2 kaarten in SLI zetten (als je mobo het ondersteund..)

dus dat is een erg goede kaart? als je wat van gta4 hebt gezien dan weet je dat het echt een grafisch heel erg goed spel is

mag ik trouwens ook aannemen dat des te meer mb een kaart heeft des te beter? ik zag dat die 7900 GS slechts 256 heeft

en die 8800 gts welke is dat? met 640 mb?

misshien kun je eens op DEZE WEBSITE kijken en enkele videokaarten vergelijken.
dat is ook makkelijk

ik heb op die site gegeken met ene lijst voor overall all games fps

daar staat alles ook het van goed naar slecht? die je me kan aanraden? en welke is dan de grens van slecht naar goed? dus welke bovenaan zijn goed dus bv de 10e is de laatste goeie

Laatst bewerkt door een moderator:
fifa08 weet ik nu benodigdheden van(wil me broertje graag), maar mijn pc is niet goed genoeg,

ik zoek nu een ALLEEN! een videokaart die aan dit moet voldoen:

FIFA08: (64 mb videokaart moet) Supported Chipsets (videokaarten die geondersteund worden): NVIDIA GeForce 3 of hogere versies (GeForce MX Series worden niet ondersteund); Ati Radeon 8500 of hogere versies; Intel 915/945/950/GMA 3000; S3 DeltaChrome S4, S3 Graphics Chrome S27 (S3 videokaarten zijn niet ondersteund onder Windows Vista).

FEAR: 64 mb videokaart, geforce 4 ATI or radeon 9000 video kaart

Splinter Cell pandora tomorrow: 64 mb kaart, ati 8500(of hoger), geforce 3(of hoger)

dus een kaart die daar allemaal aan voldoet, en dan graag de kaart noemen, en bij welke winkel ( graag 1 die hier in stadskanaal is, denk aan IT's, dixons, scheer en foppen) en de prijs erbij, zo goedkoop mogelijke kaart AUB, dus precies de kaart die nodig is of het liefste dan nog iets beter

Laatst bewerkt:
Als je je draadje weer terug leest zul je meerdere bruikbare suggesties tegenkomen.
Een concreet antwoord is er niet te geven, maar waarschijnlijk zal voor jou een Nvidia 8600GTS zo'n beetje het dichtst in de buurt komen.

Als je je draadje weer terug leest zul je meerdere bruikbare suggesties tegenkomen.
Een concreet antwoord is er niet te geven, maar waarschijnlijk zal voor jou een Nvidia 8600GTS zo'n beetje het dichtst in de buurt komen.

oke, 256 mb kaart moet goed kunnen zijn

en kan een videokaart in elke pc erbij gezet worden?

een kaart van ong 100,- zie ik dus dat kan nog wel

Laatst bewerkt:
pfff hopen dat ie nu wel iets nmet alle adviesen in alle topics doet van hem:confused:

en je voeding??

pfff hopen dat ie nu wel iets nmet alle adviesen in alle topics doet van hem:confused:

en je voeding??

2 stuks maar hoor, en ik neem advies van die nvidia 8800 gts 256 mb wel over hoor, ben van plan die te gaan kopen voor deze pc,

en om bij die andere pc in te doen

video: ATI 2600 pro tot 1526 MB shared met DVI en VGA

maar is dit geen goede kaart dan? vindt de rest dat ook?

en is die nvidia 8600 gts die hier net is aangeraden beter dan de kaart die ik hier heb staan? ik heb gezien dat deze ook 256 mb heeft

welke is die video: ATI 2600 pro tot 1526 MB shared met DVI en VGA eigenlijk

ik zie wel eens staan ati radeon hd 2600 pro is dat hetzelfde?

Laatst bewerkt door een moderator:
Okay.
Als je beide kaarten vergelijkt op benchmarks, dan komt de 8600GTS als beste uit de test.

Okay.
Als je beide kaarten vergelijkt op benchmarks, dan komt de 8600GTS als beste uit de test.

oke, maar voor de 3 spellen die ik al had gezegd, zijn ze allebei daar goed genoeg voor?

en welke van de 2 is de betere game kaart?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan