nieuwe videokaart

• Onderwerp starter Onderwerp starter fct
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
iedereen die mij mee heeft geholpen bedankt voor de hulp!!!!!:thumb::thumb::thumb:
ik heb nog 1 vraag: is het moeilijk om die 2 onderdelen aan te sluiten?

kort gezegd:nee

ggogle eens:voeding aan sluiten,videokaart installeren etc

zat te vinden daarover

wat vinden jullie van de: Voeding Tronjé 550W 14cm Super Silent. voor 50 euro?

Die is wel goed, net als de andere suggesties die je al van ons binnen dat budget hebt gehad

maar wil hem graag bij deze winkel kopen want dan kan ik hem ophalen

Dan is het dus een goede keus

Alleen staat er wel dit bij:

Wij hebben geen voorraad, onze leverancier ook niet, maar deze verwacht het product 9-1-2008 binnen te krijgen. Enkele werkdagen later kan het bij ons binnen komen.

of maakt het aantal geheugen niets uit en als ik bij de 3750 kijk is de kloksnelheid ook hoger??

en als ik ook kijk naar het uiterlijk van de 8800 gt ziet hij er ook anders uit dan die van mijn link. ik heb ff gegoogled en kon nergens iets vinden over deze 8800 gt 256mb.
weten jullie zeker dat deze beter is??

Volgens mij hebben zij die 256 mb over het hoofd gezien maar ik zou het eerlijk gezegd niet weten.

bij die site waar ik wou gaan bestellen kost het 0.75 euro per minuut om het erin te laten bouwen ze dachten dat ze er 30 minuten over zouden gaan doen dus dat word 22.5 euro er bovenop. is dit een redelijke prijs??

er staat bij mijn spects van mijn codegen voeding bij dat hij +12V / 16A is een kameraad van mij zij dat de 3870 meer nodig had klopt dit? en wat gebeurt er als ik hem er toch op aansluit?

het zal er net om hangen

eis is ongeveer 500 watt bij niet teveel randapparatuur.

als voeding stabiel is zou het niet zo'n probleem te hoeven zijn.proberen dus.

zelf een kaar met minimaale eis 350 en draai op 300

geen problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan