Nieuwe videokaart

• Onderwerp starter Onderwerp starter YouN
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
ik ben ook gedeeltelijjk met jou eens hoor.
en nogmaals voor zijn systeem is deze kaart denk ik ook wel de best mogelijke oplossing.

maar ja hoeveel(en dat zie je hier genoeg op helpmij)lopen er stuk op het niet goed(voldoende)hebben van voeding.

vandaar dat ik eerst vraag hoe en wat en dan pas een advies geeft.

het zou me gezien zijn systeem niet eens verbazen dat er maar 300 watt of zelfs minder inzit.en dan kan ie het echt vergeten met die 1950.die gaat niet aan.

en dan komt ie na aankoop weer hier terug op helpmij van me GEADVISEERDE kaart doet het niet;)

Is 300 watt dan echt zo weinig voor een voeding?

Ik zie ook dat een voeding van 450 watt maar zon 20 euro kost (of heb ik het daar mis)
dan hou ik nog 100 a 120 euro over voor een videokaart als ik een nieuwe voeding zou kopen
of kan je niet zomaar een nieuwe voeding in een pc zetten omdat er dan andere dingen niet gaan werken ofzo?

Laatst bewerkt door een moderator:
HHhm, al ik die koeling erbij neem is het toch al bijna 190 euro. Maar ik zal eens kijken, bedankt :)

Als hij die nieuwe kaart wil plaatsen zal de kast toch echt een keertje open moeten :rolleyes:

Zelf heb ik in mijn AGP machine een Sapphire Radeon X1950 PRO kaartje, bevalt prima.
Kost ca 120-140 euro.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan