Nieuwe Videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

BlazinAsian

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2007
Berichten
44
Momenteel is dit mijn systeem:
Amd Athlon 64 3000+
Asus A8N-Sli
Asus Geforce 6600GT
1024 MB RAM DDR 400 PC3200
385WATT(FORTON) Voeding.

Ik dacht eraan om een Asus 9600GT te kopen: http://www.alternate.nl/html/productDetails.html?artno=JBXVJ2
De prijs vind ik wel meevallen.

Maarja ik vroeg me af of met deze kaart de alles wel stabiel loopt. En of er niet meer geupgrade zou moeten worden.

Verder zou ik willen weten of de Asus 9600GT een goede keuze is.

Raad me iets aan of af zou ik zeggen :).

Alvast bedankt!
 
Laatst bewerkt:
Dat zou wel eens goed genoeg kunnen zijn ja!:thumb:
 
alleen zal de processor deze kaart tegenhouden kwa prestaties!
 
jah dat kan soms behoorlijk wat schelen..want die verouderde singlecore van amd.
zal die 9600 flink tege houde.,dus als er een mogelijkheid is om er een amd dualcore in te zette.
raad ik dit zeker aan..aangezien deze ook al niet duur meer zijn.
 
jah dat kan soms behoorlijk wat schelen..want die verouderde singlecore van amd.
zal die 9600 flink tege houde.,dus als er een mogelijkheid is om er een amd dualcore in te zette.
raad ik dit zeker aan..aangezien deze ook al niet duur meer zijn.

Ja maar volgens mij is er geen Dual Core AMD Socket 939 of wel?
 
jah dr zijn zeke wel dualcore's voor s939...kijk es naar een 2e hands amd cpu:thumb:
 
80 euro? Dan bestel ik die X2 4600+ =D. Is die wel compatible met mijn moederbord(zie 1e post). En hoe zit dat met het vervangen. Een andere cooler lijkt me ook slim.

En.. Als ik nog 2 ddr van 1 gieg koop dan heb ik 3 in totaal. Of is het beter om een nieuw moederbord aan te schaffen met ddr2?

MSI K9N Nforce 520
AMD Athlon X2 5000+
Asus Ati Radeon 3850
Corsair Twin 2048MB PC5400 C4

Volgens mij is dit ook een heel goed setje. Dat monteer ik in me kast en ben ik ready to go lijkt me?
 
Laatst bewerkt:
Das natuurlijk een beter idee.

Maar wat is je budget?


En je besteld die 4600+ niet, het is een 2dehands site. :)
 
Laatst bewerkt:
Das natuurlijk een beter idee.

Maar wat is je budget?


En je besteld die 4600+ niet, het is een 2dehands site. :)

Budget licht nu rond 200 euro, maar komt wel meer bij sinds ik nu bij de MACDONALDS werk XD.

Naja ik ga die 5000+ denk ik bestellen met dat moederbordje enzo en ddr2, is volgens mij vele malen sneller als wat ik nu heb. En die 350W voeding is net genoeg volgens mij.
 
Hoi,

Ik denk dat als je die configuratie neemt zoals die boven staat met amd 5000+ en die videokaart, je toch moet overwegen om een wat zwaardere voeding te nemen! Minstens 400 Watt van een A-merk zoals Zalman, Chieftec, Enermax, Coolermaster enz...

Het laaste waar je op moet bezuinigen is de voeding, zeg ik altijd!
Mvg,
Chico.:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan