Nieuwe Videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.
zal ik ook maar even zeggen hoe hij me bevalt: super!:P
heb in vista voor die hd3850 een score van 5 dus... je zit wel goed. ik denk dat je processor een bottleneck zal zijn

zal ik ook maar even zeggen hoe hij me bevalt: super!:P
heb in vista voor die hd3850 een score van 5 dus... je zit wel goed. ik denk dat je processor een bottleneck zal zijn

Maar zal ik hem nu wel gewoon kunnen gebruiken bijvoorbeeld voor Call of Duty 4 zonder AA gewoon op normal?

Ja ok, maar ik bedoel als mijn P4 een bottleneck word, zal het dan nog lukken?
frankwannet heeft ook een pentium 4 2,8 mhz
en je een pentium 4 3,06mhz, dus nog sneller
en als hij crysis op medium kan spelen zit je zeker goed, crysis is zwaarder dan cod 4

Ok is goed. Bedankt.

Om me nog maar eens meer t verwarren vertelde iemand me dat de HD4670 dezelfde prijs heeft en nog sneller is... Ik zal eens ff kijken, maar geloof er eerlijk gezegd niet zoveel van.

EDIT: Ik zie het al. De HD4670 heeft een 128bit interface terwijl de HD 3850 een 256bit interface heeft.

Laatst bewerkt:
http://www.youtube.com/watch?v=M1Inwj5oggA

Dit filmpje heeft me uiteindelijk overtuigd :thumb::thumb:

Ik ga hem morgen bestellen :thumb::thumb:

Bedankt allemaal!

EDIT: Jah hoor weer een vraag :p

Er staan 2 versies:
http://www.alternate.nl/html/produc...=HARDWARE&l1=Grafische+kaarten&l2=PCIe&l3=ATI
http://www.alternate.nl/html/produc...=HARDWARE&l1=Grafische+kaarten&l2=PCIe&l3=ATI

Die 2e is ultimate. Wat is het verschil? Ze zijn even duur...

Bij die ultimate staat: Light retail.

EDIT: Ah zie hem al. Die ultimate is passief gekoeld. Die moet ik dus NIET hebben :p

Laatst bewerkt:
Al die vragen lossen zichzelf op :p

Maar ik was op het punt om de kaart te bestellen via alternate, zie ik plotseling staan:

Actief gekoeld en passieve geheugen koelling

Als ik heel eerlijk moet zijn ben ik niet zo enthousiast over passieve koeling... :confused:

Al die vragen lossen zichzelf op :p

Maar ik was op het punt om de kaart te bestellen via alternate, zie ik plotseling staan:

Actief gekoeld en passieve geheugen koelling

Als ik heel eerlijk moet zijn ben ik niet zo enthousiast over passieve koeling... :confused:
Geheugen wordt niet actief gekoeld. Er zit gewoon een koelblok op het geheugen, aan een gesloten met de actieve videokaart-koeler.
Je hebt ook actief gekoelde videokaarten, waarbij op het geheugen geen koelblokjes zitten.

Kan ik die dan misschien beter nemen? :confused: Aangezien ik nu ook een videokaart heb met passieve koeling (8600gt) en daar nogal wat problemen mee heb...

Kan ik die dan misschien beter nemen? :confused: Aangezien ik nu ook een videokaart heb met passieve koeling (8600gt) en daar nogal wat problemen mee heb...
Heb je het plaatje van de videokaart gezien?

Wat lijkt jouw nu beter: iets waar geen koelblok op zit, of een waar wel een koelblok op zit.
Natuurlijk is degene met koelblok beter.

Heb je het plaatje van de videokaart gezien?

Wat lijkt jouw nu beter: iets waar geen koelblok op zit, of een waar wel een koelblok op zit.
Natuurlijk is degene met koelblok beter.

Ok ja sorry, ik heb nu een volledig passieve kaart, en ben gewoon zo stom geweest om die te kopen. Ik had gewoon om een 8600gt gevraagd bij de pc shop die het dichst bij zat, en toen kreeg ik een passieve. Maargoed die 3850 zal dan idd wel beter zijn.

Ik ben overtuigd :thumb: Bedankt.

Ok ja sorry, ik heb nu een volledig passieve kaart, en ben gewoon zo stom geweest om die te kopen. Ik had gewoon om een 8600gt gevraagd bij de pc shop die het dichst bij zat, en toen kreeg ik een passieve. Maargoed die 3850 zal dan idd wel beter zijn.

Ik ben overtuigd :thumb: Bedankt.

In principe zijn volledig passieve kaarten niet slecht. Maar het is wel afhankelijk van de luchtcirculatie in je kast. Is die slecht, dan heb je een groot probleem.
Maar goed: die 3850 is niet passief.

OK, ik heb de kaart!
Erin gezet, maar hij is een beetje groot. Er zit nu een kabel van de HD tegen de zijkant. Ik neem aan dat het daar niet zo heel warm word dat het zal smelten?

Ben nu de drivers aan het installeren, ben zeer benieuwd!

OK, ik heb de kaart!
Erin gezet, maar hij is een beetje groot. Er zit nu een kabel van de HD tegen de zijkant. Ik neem aan dat het daar niet zo heel warm word dat het zal smelten?

Ben nu de drivers aan het installeren, ben zeer benieuwd!
Nee, daar wordt het normaal niet zo warm.
Kan je trouwens de harde schijf niet verplaatsen, of kan de schijf maar op 1 plek?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan