Nieuwe videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aapiie

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2009
Berichten
17
Hallo,

Mijn videokaart is kapot dus ik zoek een nieuwe ik had de : asus en8500gt silent mg/htp/512m/a. Dus ik zoek eentje die net zo goed is of net iets beter dan me oude.

Deze leek mij dus goed:

Link

Maar ik zou graag verbinding erop kunnen maken van me pc naar me tv dus kan deze kabel op die videokaart :

Linkie

Kan deze dus naar me tv? zoja waar en waar moet hij dan in...
 
Hoi,

Volgens mij heeft die van je link s-video aansluiting maar deze wel is dat soms wat voor je?

Modag
 
Nou eigenlijk niet kijk hij hoeft niet beter dan kan me processor het niet aan.

Maar zou ik met die voorgestelde video kaart verbinding kunnen maken met me tv en als dat kan hoe dan?..
 
Nou eigenlijk niet kijk hij hoeft niet beter dan kan me processor het niet aan.

Maar zou ik met die voorgestelde video kaart verbinding kunnen maken met me tv en als dat kan hoe dan?..

als je een vrij nieuwe tv hebt kan je gewoon je pc scherm op de tv toveren :D met een dvi of vga of zelfs een HDMI kabel :D

dit doe ik ook en het werkt PERFECT!

anders zou ik tog voor het kaartje van modag gaan :D

of de iets krachtigere 9600GT ook silent editie
 
Hoi,

Je zal dus naar een kaart moeten zoeken die s-video aansluiting heeft daarom gaf ik deze link .

Modag
 
Hoi,

Je zal dus naar een kaart moeten zoeken die s-video aansluiting heeft daarom gaf ik deze link .

Modag

jou kaartje is ook top :thumb:

de zijne niet. zit geen s-video op :D

maar die hij uitzocht zat wel hdmi op ;) is wel beter beeld
 
jou kaartje is ook top :thumb:

de zijne niet. zit geen s-video op :D

maar die hij uitzocht zat wel hdmi op ;) is wel beter beeld

Ja dat begrijp ik maar omdat hij met een s-videokabel op de proppen kwam reageer ik zo maar inderdaad de opties van jou zijn beter maar ik ga meestal uit waarmee en ts.er komt.

Modag
 
Ja dat begrijp ik maar omdat hij met een s-videokabel op de proppen kwam reageer ik zo maar inderdaad de opties van jou zijn beter maar ik ga meestal uit waarmee en ts.er komt.

Modag

ik leg meestal andere opties bloot :D

maar in principe werken ze even goed :D (kwaliteit allen :confused: )met s-video heb je het voordeel dat ze vaak vele malen langer zijn :D maar een goede hdmi kabel kan ook lang wezen :p
 
Oke bedankt allemaal hierbij is me vraag opgelost!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan