nieuwe videokaart...

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik kan de driver van de chipset niet installeren, ik klik op setup maar er gebeurt niks.

Laatst bewerkt:
doe die poging eens ja....
waarbij ik me nog steeds afvraag of het aan de chipset ligt.

in vista lukt het ook niet. en ik denk ook niet dat het aan de chipset ligt :thumb:, maar waar dan wel aan? ik vind het maar vaag

Daar je ook download problemen hebt is blijkbaar de hele pc traag.
Dat kan vele oorzaken hebben.

Met taakbeheer kun je zien hoe de processor belasting is. Als deze hoog is, kijk dan naar welk proces daar verantwoordelijk voor is.
Taakbeheer roep je op door rechts te klikken op de taakbalk en voor taakbeheer te kiezen.
Met ccleaner kun je de harde schijf opruimen, laat ook het register opschonen.
(zorg voor voldoende ruimte op de harde schijf)
Super antispyware free helpt je van een eventuele besmetting af. Voor een (snelle) scan eerst het programma laten updaten.
Deze microsoft Fixit spoort software problemen op en lost deze op.

Mocht dit alles niet helpen dan is er h.w.s. een hardware/driver probleem.
Kijk dan ook evn in de veilige modus of de pc dan mogelijk wel beter werkt.

ik heb ccleaner gebruikt, en met games is tie wel weer iets sneller geworden, maar ik weet niet of het downloaden sneller gaat:) taakbeheer geeft ong. 9% aan, qua processor belasting en ik heb fixit ook gedraait. en ik heb laatst nog panda 2011 een hele scan laten draaien van ong 3 uur

Laatst bewerkt:
ik heb nu een ander probleem, steeds als ik een game afsluit word mijn computer ongelooflijk traag, mijn muis blijft stil staan en ik kan niks meer doen. weten jullie misshien wat dit is? ik ben nu mijn antivirus nog maar eens een scan laten uitvoeren.

Frank

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan