Nieuwe Videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Realpsycho

Gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2010
Ik ga de OCZ StealthXStream II 500W kopen en dan wil ik mijn videokaart vervangen.
Mijn huidige videokaart is de nVidia geforce 8400gs.
Ik wil deze graag vervangen, maar ik zou niet weten wat een goede kaart is.
Als iemand mij kan helpen er een te zoeken die niet al te duur is.

Moederbord: Foxconn MCP61PM2MA/MCP61SM2MA/MCP61VM2MA (2 PCI, 1 PCI-E x1, 1 PCI-E x16, 4 DDR2 DIMM, Audio, Video, LAN).

Alvast bedankt.

Hoi...

Graag de verdere gegevens van de pc.(processor,geheugen)
En wat het budget is.Aan de hand daarvan kunnen mede-leden je wellicht een voorstel doen.

ik heb een AMD athlon 64 x2 4400+, en heb 3gb RAM geheugen. mijn buget is rond de 100 - 150 euro, mag ook goedkoper

Dan schiet mij een nvidea 460gtx(768mb)te binnen.(om en nabij de 140euro)
Maar wellicht is er nog iemand met andere opties.

Hoi,

Dat is volgens mij in die prijsklasse de beste optie. Moet lukken met je voeding.

oke, dit is de eerste x dat ik zelf dingen in me pc ga bouwen. vandaar:P

Hoi,
Je kan denk ik bij Alternate,azerty en 4launch het best kopenn of je voeding erin past ja dan zl je even je kast moeten melden maar over het algemeen moet dat wel lukken of je moet een bijzondere kast hebben:D

Kan het mis hebben maar je hebt volgens mij geen pci-e 2.0 maar dat verschil zal je niet echt merken .

Laatst bewerkt:
maar mijn moederbord heeft geen PCI Express 2.0. alleen PCI 16x. kan dat dan wel? En mijn kast van parckard bell

Hoi,

Zie mijn vorig antwoord ,kijk eens hoe groot de huidige voeding is dan weet je het, maar denk dat wel lukt

Laatst bewerkt:
heb nu eindelijk geld:P maar wat is het verschil tussen PCI Express 2.0 en PCI 16X

pci-e 2.0 is weer een nieuwere standaard tenopzichte van x16.Maar je hoeft je niet druk te maken.Dat gaat allemaal prima werken op elkaar.:D

nog 1 vraag. hoe weet ik welke GTX 460 ik moet kopen er zijn er zo veel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan