Nieuwe Videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.
oke, die kaart ga ik dan kopen van asus. Is die kaart ook HD?, want heb mijn pc nu op een HD tv aangesloten met een vga kabel. Dus miss kan ik dan met die kaart de HD poort gebruiken:P

Zie de op 1 na laatste regel van de kenmerken.

En ook nog hier: klik

Laatst bewerkt:
oke, dus dan moet ik er een hdmi adapter bij kopen? en nu nog een vraag mijn voeding die nu in de kast zit is 8cm hoog, 13,5cm lang en 14,5cm breedt. Die OCZ is 8,6cm hoog, 14cm lang en 15cm breedt. pas dit wel

Laatst bewerkt:
Die voeding gaat wel passen.Is atx...standaard maten.Kan iets afwijking inzitten maar gaat meer om de aansluitpunten aan de kast.Omhulsel van de voeding kan idd een kleine afwijking vertonen.

mijn huidige videokaart is een low profile, maakt dit uit als ik een nieuwe koop?

Moet die in dat packard bell systeem?Zoals in dat vorige topic?Daar wordt namelijk ook geen low profile geadviseerd aan je.

Wat is dan juiste type van die PB?

ff lastig te vinden qua afmetingen.Kijk eens zelf of je boven je huidige kaart nog ruimte hebt.
de maten van de 460 staan trouwens in de eerder gegeven link.

Laatst bewerkt:
ik heb foto's genomen, maar volgens mij zit er namelijk geen ruimte tussen.

2hs9l4j.jpg

2d0alpk.jpg

De evt nieuwe kaart komt toch ook ondersteboven te liggen?Hij zal dan waarschijnlijk 1 van de pci slots(de witte)blokkeren.

Ik denk van wel ja.....
en ach zoniet... dan kan je hem terug sturen als je hem online gekocht hebt.:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan