Nieuwe videokaart.

Status
Niet open voor verdere reacties.
oke welke kast heb je de azerty of de e-bug?

voor de SAPPHIRE TECHNOLOGY Radeon HD 5850 - 1 GB GDDR5 aanbevolen dat je een 500w voeding hebt

voor de SAPPHIRE TECHNOLOGY Radeon HD 5770 - 1 Gb GDDR5 aanbevolen dat je een 600w voeding hebt

Ik denk de azerty, maar kan jij voor me uitvinden of het in mijn kast zou passen met deze gegevens? want zelf ben ik er niet heel handig mee:P

ik kan er niet veel van zegge er staan geen mate bij de videokaarten dat is hert probleem:P

HD5770 20.8 CM lang
HD5850 23/24 CM lang
de HD5850 is aardig groot (net een baksteen) die gaat niet in een micro atx kast passen
de HD5770 zou daar net in kunnen

voor de SAPPHIRE TECHNOLOGY Radeon HD 5850 - 1 GB GDDR5 aanbevolen dat je een 600w voeding hebt

voor de SAPPHIRE TECHNOLOGY Radeon HD 5770 - 1 Gb GDDR5 aanbevolen dat je een 500w voeding hebt
de HD5850 vraagt meer stroom

Laatst bewerkt:
Je moet gewoon een goede voeding hebben, niet eentje van “aldi” kwaliteit. Als je een wat betere Coolermaster, OCZ, Corsair of iets dergelijks koopt, komt dat best goed.
Verzeker je er wel even van dat het ding 18Ampere levert op de 12 Volts lijnen, anders kom je alsnog voor verrassingen.

@firest0rm….. wat betreft de videokaart…. een 5770 is een uitstekende kaart (ik kan het weten, want ik heb er zelf ook een), maar gezien de specs van het systeem van TS, weet ik niet of dit wel de prestaties gaat leveren die hij ervan verwacht.
Ik bedoel… een 5770 is leuk, maar het is geen “echte” game-kaart, misschien doe je er dan verstandiger aan om gewoon nog even door te sparen, en dan iets meer geld uit te geven aan een kaart die WEL aan de verwachtingen voldoet, een GeForce 470/480 of een Radeon5870 ofzo…
(en als je toch aan een nieuwe voeding moet, en stroomverbruik is geen issue… een 4870X2 kan natuurlijk ook nog… is niet meer zo nieuw(DX10), maar het is nog steeds een monster dat zich kan meten met de nieuwste kaarten)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan