Nieuwe videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

jazz1988

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2011
Berichten
4
Hallo,

Ik heb een tijdje geleden een nieuwe computer aangeschaft met de volgende specs:

AMD Athlon (Tm) II X3 450 Processor 3,20 GHz
4 GB Ram geheugen (kingston)
Moederbord: ASUS M4A78LT-M. Ondersteund tot 16 GB intern geheugen
500 GB Sata Hardeschijf
Voeding heeft 460 Watt
Windows 7 Ultimate 32 Bit

Nou wil ik op me computer toch wel een beetje gamen...
Er zit nu een onboard videokaart in van ati van 1 Gig, maar nou is een onboard videokaart niet echt goed dus wil ik een nieuwe losse videokaart aanschafffen. Ik wil op me nieuwe videokaart redelijk kunnen gamen, het hoeft niet allemaal op high te zijn, maar kan ook gewoon normal spelen... Ik heb een budget van ongeveer plus minus 130 euro. Mocht je bijv. voor 150 euro een echt veel betere kaart hebben dan kan dat ook vermeld worden maar verder dan 150 euro wil ik eigenlijk niet uitgeven.

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen want ik heb er eigenlijk vrij weinig verstand van.

Gr
 
Welkom op Helpmij.nl

Is een 6850 iets voor je?

Die voeding..welk merk en type is dat trouwens?
 
Hoe goed is deze kaart in mijn computer? Kan ik daar bijv. Call of Duty modern warfare 2 op spelen? de prijs van de kaart is goed te doen!
 
De merk van me voeding is volgens mij P-Case 460W. Voor de rest staat er niet echt iets op..
 
Als kan graag wat meer info daarover.
Ik heb idee dat die voeding al in de kast zat toen je hem kocht??Zo ja..welke kast?
Mocht je dan de kast loshebben kijk dan eens op de stikker wat er allemaal opstaat.Het liefst hoeveel amp op de 12 volt lijn(en)
desnoods schiet je er even een plaatje van als het kan..

EDIT:ik moet ff offline
 
Ja de voeding zat al in de kast, maar waarom is het zo belangrijk als ik vragen mag?

Ik heb de pc besteld een tijd geleden op http://www.starcomputers.nl/ hun zetten volgens mij die systemen zelf in elkaar en al die kasten zijn het zelfde en ze gebruiken volgens mij overal de zelfde voedingen...kijk zelf maar even op die site en dan bij systemen. Alleen zag ik dat toevallig mijn X3 processor er niet meer tussen staat maar hij was ongeveer 250 euro het hele systeem...
 
kun je precies opschrijven wat er op die voeding staat
of een foto maken van de sticker die op de voeding zit

hiermee kun je uitrekenen hoeveel watts hij op de 12v lijn heeft wat erg bellangerijk is voor de videokaart
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan