nieuwe videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Droletje

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2011
Berichten
16
Beste mensen,

Ik heb nu een videokaart die standaard op het moederboard van mijn acer zit.
hiermee vallen simpele spelletjes te doen maar als je iets wilt spelen zoals BFBC2 of MW2 dan doet hij het al niet, wat natuurlijk logisch is. ik heb nu de vraag of er een videokaart is die dat soort spellen kan draaien, zonder dat hij al te veel kost, het liefst onder de 100 euro.
ik heb 500 GB HDD, 4GB RAM, quadcore processor(en) dus dat zit alleemaal wel goed, alleen een videokaart,

tips?
 
Onder de 100 euro een videokaart kopen om zulke relatief zware games mee te willen gaan spelen. Dan zou ik zeggen .. Spaar eventjes door tot een euro of 200 á 300 en koop er dan eentje :)

Ervaring leert, dat als je een 'budget' kaart koopt, je in no time weer na de winkel vliegt voor een betere variant :)
 
ja dat kan inderdaad kloppen, maar ik heb helaas geen baantje meer, en heb ook geld nodig om de games zelf te kopen =]
ja het is ***lig na de zomervakantie word ik pas 15 dus ik kan ook nog geen baantje =p
 
Dan heb je pech!

En anders moe je maar wachten tot het geld van de feestdagen :)

Of anders moe je maar eens iets goed doen voor ma en pa, wie weet geven zij ook nog een klein centje ? (gras afdoen, huis op kuisen, vader helpen etc...)
 
Onder de 100 euro een videokaart kopen om zulke relatief zware games mee te willen gaan spelen. Dan zou ik zeggen .. Spaar eventjes door tot een euro of 200 á 300 en koop er dan eentje :)

Ervaring leert, dat als je een 'budget' kaart koopt, je in no time weer na de winkel vliegt voor een betere variant :)

Heel juist!!
 
hee mensen, ik kan een saphire 5770 overkopen van iemand voor 100 euro + voeding, doen?
 
Ik heb mijn 5770 Hawk nieuw voor 105 euro, ...

Wat bedoel je met voeding erbij ?
 
volgens mij hebben we het hier over 2 verschillende kaarten =]
maar hij had het over voeding erbij, dus dat zet ik er dan bij :S
 
Bedoel je dat de Sapphire 5770 anders is als de R5770 hawk ?
Kan je ook wat meer info geven over die voeding ?


Ik wil ma zegge, ... als je 100 euro gaat uitgeven aan 2de hands materiaal, dan heb je voor da zelfde geld een nieuwe in de winkel :)
 
Laatst bewerkt:
als je nou effe door spaart en dan de NVIDIA Geforce GTX460 koopt zit je voorlopig goed.

Vanaf € 152,90 bij alternate
 
Hoi !

De 5770 is hier nieuw te koop: http://www.alternate.nl/html/produc...rten&l2=PCIe+kaarten+ATI/AMD&l3=Radeon+HD5000 voor 85 euri's......

Mogelijk is de standaard-voeding van @Acer niet genoeg; je hebt tenminste 450 W nodig van 'n A-merk.

Greetz,

Harry.

Ik heb de mijne op een 380w kunnen draaien. Overclocken is dan niet mogelijk, maar geloof me vrij, die 5770 is nog net te doen op een 380w. 400w is natuurlijk beter, maar gaat niet ZO veel verschil in bench resultaten geven.
 
Hoi !

Tja, hier in huis draait 'n PC met 'n 10 % geklokte HD 4870 op 'n 460 W voeding....(uiteraard A-merk, troep wil ik niet hier) .
Dat kan lang aan, maar als er fanatiek ge-gamed wordt stijgt de temp. van de voeding toch behoorlijk...

Wat ik bedoel is dat in de @acer van @TS waarschijnlijk (graka onboard) 250 Watt zit, merk Acer !!!
Daar zou ik met 'n nieuwe graka niet vrolijk van worden.

Greetz,

Harry.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan