Nieuwe Videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

melvinp

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2010
Berichten
34
Goedenavond,

Ik wil graag een nieuwe videokaart halen voor mijn pc waar ik veel op game. Maar ik heb geen idee wat een leuke/krachtige kaart is. Wat raden jullie mij ?

Processor : Intel Core i7 860 @ 2800MHz
Fysiek Geheugen : 16384MB (4 x 4096 DDR3-SDRAM )
Harde Schijf : OCZ-VERTEX2 ATA Device (120GB)
Harde Schijf : Hitachi HDS722020ALA330 ATA Device (2000GB)
Besturingssysteem : Windows 7 Ultimate Service Pack 1 (64-bit)
Voeding: Nexus RX-8500 - voeding - 850 Watt

Ik speel games zoals: Battlefield 3, Call of duty Mw3, World of warcraft

Welke videokaart raden jullie mij aan ?

Mvg,
Melvin
 
wat is je budget voor de videokaart?
en wat voor een kast heb je?
 
Wat een goede specs zeg!

Ik spel zelf GTA IV al op de HIGH met een Geforce GT 555M (2GB vram) Ik raad je voor battlefield een videokaart aan met 2 GB VRAM en hoger als Geforce GT 570, 580 of 590.
Of voor ATI 6950
 

Als hij ongeveer 400 euro te besteden heeft, is het niet zo handig om een kaart te noemen die voor ong 550 euro in de winkels ligt.


Voor die 400 euro's zou je eens moeten kijken naar een AMD 7950 kaart, deze is net een paar dagen uit en is voor net iets meer dan 400 euro te verkrijgen. Alle benchmarks wijzen erop dat het echt een uitstekende kaart is en in mijn ogen kan je beter voor deze kaart gaan dan de wat oudere 580 van Nvidia.


Edit; ik heb nog niet gekeken of deze kaart in de kast past. (maar daar heb ik ook niet heel veel verstand van, anderen kunnen dat met meer duidelijkheid vertellen)
 
Laatst bewerkt:
dat is een standaard ATX kast hier passen de grootste kaarten in dus das geen probleem
de voeding is sterk zat om de high end videokaarten te ondersteunen dus ook dat zal geen probleem zijn
ook de rest van het systeem ziet er goed genoeg uit voor een high end videokaart

een HD7950 is idd een mooie videokaart voor dit systeem de HD7950 is ongeveer even sterk als een GTX580 maar kost 30 euro minder

klikerdeklik deze videokaart zal deze maand nog in de winkel liggen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan