nieuwe videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Nee ik zou deze nemen op dit ogenblik een van de betrouwbare merken en s ook nog wat goedkoper

En ik verplaats je vraag even naar Aankoop nieuw systeem of upgrade hiervan lijkt mij even beter

ik zou die niet doen die zijn van de vorige generatie wel ff bijblijven hé :P er is alweer een nieuwe generatie die ongeveer hetzelfde presteert als de pro maar wel nog de goedkoper prijskaartje.

Hoi,

Hij bedoelde mijn lnk er komt een evo versie aan dat duurt nog ongeveer twee weken.

maakt het bij de evo serie ook veel uit hoeveel gb je neemt? want bij de oudere serie zat er een heel snelheid verschil tussen 120gb en 250gb enz

Hoi,

Volgens deze niet maar dat zullen wel gegevens van samsung zijn even wachten dus op wat tests

maakt het bij de evo serie ook veel uit hoeveel gb je neemt? want bij de oudere serie zat er een heel snelheid verschil tussen 120gb en 250gb enz

Heb je wel is een programma ge-installeert? Dan staat er meestal bij hoe groot het programma is in MB/GB.
- 1000MB=1GB en andersom 1GB= 1000MB
- 0.1GB = 100 MB

128GB is ruim voldoende voor wat simpel huis,tuin en kuiken gebruik.
256GB kan je beter nemen als je toch veel software installeert. Of enkel grote software paketten (WOW=50GB)

Dan zit je SSD van 128GB al weer voor de helft vol + komt Windows 8 er nog bij. Die ook nog 20GB gebruikt. Het word dan erg krap aan.

Laatst bewerkt:
Nee hoor. Gaf alleen antwoord op de vraag (in een uitleg dat iedereen het begrijpt).
Mensen die totaal niet technisch zijn ingesteld, zetten hun vraagtekens al bij dit verhaal.

Was alleen dat stukje snelheid vergeten.. Maar dat antwoord heb je al ;)

in hetgeval je het tegen mij hebt, leugenaar, ik neem een 750 watt omdat ik die ook nog mee kan nemen als ik een nieuwe moederbord wil. dus het is een beetje een toekomstgerichte aankoop.

Over een maand of 2 heb je waarschijnlijk al 8xxx AMD kaarten en zou je vorige set-up al weer kunnen veranderen. De IT gaat per de dag vooruit en niet zoon klein beetje ook :)

@ sander

maar wat de **** doeje dan met al dat geld? elk jaar een nieuwe kaart kopen omdat er elk jaar veranderingen zijn?

teriwjl sommige kaarten gewoon hetzelfde zullen zijn als de HD 7 duizend series,alleen met een 8 ervoor ipv een 7.

tja... als jou logica zo in elkaar steekt, dan houdt het idd op.
edit

ik val je niet aan, maar denk eens na waarom ze die kaarten maken? terwijl het miss nieteens zoveel verschil gaat zijn ivm met de 7 duizend series? omdat jullie het blijven kopen lol.

als mensen wat minder zouden uitgeven, 500 euro voor een videokaart allemachtig. halve salaris weg bijna. maar ja blijf maar kopen hoor;)

Laatst bewerkt:
Hmm klopt dat winkelwagentje nog? Ik zie niet echt wat behalve wat kabels en printers..

En ben het niet helemaal eens met je bericht hierboven, natuurlijk willen hardware fabrikanten zoveel mogelijk geld uit je zak kloppen maar er is een sterke concurrentie die dat grotendeels tegenhoudt.. en hardware gaat wel degelijk vooruit, het is echt niet alleen een wijziging van een typenummer. Kijk maar eens naar high end pc's van 10 jaar geleden en high end pc's van nu..

En 500 euro voor een videokaart.. tja als gamen je hobby is wil je natuurlijk het beste van het beste en heb je daar ook wat voor over, maar als je expres een jaartje achter blijft lopen op de ontwikkelingen kan je al veel geld besparen (d.w.z. koop nu een pc die vorig jaar high end was).

Koop maar eens een Nvidia Titan voor een kleine 1000 euro en je zal er stijl van achterover slaan hoe snel die komende jaren zijn waarde verliest. Een kaart van 250 euro is een stuk meer waardevast.

Laatst bewerkt:
@ sander

maar wat de **** doeje dan met al dat geld? elk jaar een nieuwe kaart kopen omdat er elk jaar veranderingen zijn?

teriwjl sommige kaarten gewoon hetzelfde zullen zijn als de HD 7 duizend series,alleen met een 8 ervoor ipv een 7.

tja... als jou logica zo in elkaar steekt, dan houdt het idd op.
edit

ik val je niet aan, maar denk eens na waarom ze die kaarten maken? terwijl het miss nieteens zoveel verschil gaat zijn ivm met de 7 duizend series? omdat jullie het blijven kopen lol.

als mensen wat minder zouden uitgeven, 500 euro voor een videokaart allemachtig. halve salaris weg bijna. maar ja blijf maar kopen hoor;)

Niet om jouw aan te vallen, maar het zal mij eerlijk gezegd aan me re(e)t roesten wat voor mis koop jij doet. Ik ben hier om te adviseren en als jij er dwars tegen in wilt gaan, be my gast en wat Leugenaar aangeeft.
Een duurdere kaart is veel meer waardevast. Kijk alleen al voor de grap naar de GTX 580 - van 2 geleden. Was toen der tijd 500-600 euro. Maar het presteert nog steeds beter als een GTX 760.

Waar je alle games van tegenwoordig op Ultra mee kan spelen. Beetje kromme gedachte die jij erop na laat. Denk dat je beter een PS3 kan kopen of een XBOX one. (Voor de simpele gebruiken)
En nu al een pc samenstellen die je over 2 maanden gaat kopen, is gewoonweg een beetje dom.

Laatst bewerkt:
@ sander

dus eerst kom je heel blij mij een rebrand aansmeren van de 7000series, die wss alleen een wat hogere overklok frequentie heeft (ik ga sowieso niet overklokken op mijn huidige pc dus heb er al niks aan), en als ik daar wat van zeg, dan zeg jij dat het jou niet aan je **** zal roesten wat voor miskoop ik doe.

maar jij probeert mij een miskoop aan te smeren, de 8 duizend series zulle echt niet zo bijzonder verbeterd zijn ten opzichte van de 7 duizend series.
dus wat is je punt nu bro?

jij komt mij hier een zogenaamde nieuwe kaart, wat gewoon een rebrand is, aan te smeren. maar mag ik er wat van zeggen? want dat is pas dom.

maar wat jij wilt bro, bij deze rot gewoon op. ga andere mensen een rebrand aansmeren. ben je blijkbaar goed in.

@ leugenaar

die link wat erin stond is ineens verwijderd.

no matter. ik zal even wachten op de 9000 series en de specs en benchmarks daarvan bekijken. mocht er een goede verschil in zitten ivm de 7000 series, zal ik daar wat van halen. vooralsnog moet ik geduld tonen.

btw, kan ik maximaal een 2 slots kaard erin zetten? of ook een kaart die 3 slots in beslag neemt?

In die HP? Kan je denk ik het beste even in de kast kijken, maar welke 3 slots kaart had je in gedachten dan?

En ik zou zelf een GTX 760 + 550w voeding nemen, behalve als je sli/crossfire wilt gaan draaien is 550w echt genoeg voor high end videokaarten (GTX 760/770/HD7950). Videokaarten worden naar mijn idee steeds zuiniger dus een 750 watt voeding is niet echt nodig om futureproof te zijn..

http://www.guru3d.com/articles_pages/msi_geforce_gtx_770_gaming_review,5.html

En je kan inderdaad een maandje wachten op de hd9000 serie, alleen weet je niet of dat het echt waard is.. maar als jij die tijd kan opbrengen zou ik het wel doen ja.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan