nieuwe videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

brian42

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2015
Zoals de titel al zegt heb ik een nieuwe video kaart gekocht voor mijn PC (Windows Vista) dit is de videokaart; AMD radeon 3450 niet de nieuwste maar perfect voor mijn PC.

Alles past mooi, nu wil ik alleen de driver installeren voor de videokaart. Alleen hier gaat het mis. ik heb de driver via de cd en via de site van AMD geïnstalleerd alleen blijft de driver aangeven dat hij deze Windows versie. Niet ondersteund of dat hij de driver niet goed is geïnstalleerd. nu is mijn vraag waar gaat het fout????

Graag hulp!(;

Kan je misschien alles van je PC geven? (Moederbord, Harddrive, Ram, CPU, enz)?

EDIT: Welkom bij Helpmij :)

Laatst bewerkt:
Uuahm hoe kan ik achter deze gegevens komen?

Laatst bewerkt door een moderator:
Kan je dit programmatje installeren en dan via File (links bovenin) naar Submit Report.
Dan die tekst (is veel (als het goed is )) kopieren en op Deze site plakken.
Dan die URL in een nieuw bericht zetten en dan zou ik als het goed is alles kunnen zien =]

Open Hardware Monitor Report

--------------------------------------------------------------------------------

Version: 0.7.1.0

--------------------------------------------------------------------------------

Common Language Runtime: 4.0.30319.18444
Operating System: Microsoft Windows NT 6.1.7601 Service Pack 1
Process Type: 64-Bit

Sensors

|
+- MSI MS-7010 (/mainboard)
|
+- AMD Athlon 64 Processor 3000+ (/amdcpu/0)
| +- Bus Speed : 200.474 200.474 200.474 (/amdcpu/0/clock/0)
| +- CPU Core : 2004.74 2004.74 2004.74 (/amdcpu/0/clock/1)
| +- Core #1 : 40 37 44 (/amdcpu/0/temperature/0)
| +- CPU Core : 14.0625 1.5625 100 (/amdcpu/0/load/1)
|
+- Generic Memory (/ram)
| +- Memory : 93.55 69.9532 99.8893 (/ram/load/0)
| +- Used Memory : 0.935097 0.69923 0.998463 (/ram/data/0)
| +- Available Memory : 0.0644722 0.00110626 0.300339 (/ram/data/1)
|
+- ATI Radeon HD 3450 (/atigpu/0)
|
+- ST3160021A (/hdd/0)
| +- Temperature : 42 40 42 (/hdd/0/temperature/0)
| +- Used Space : 1.4536 1.4536 1.4536 (/hdd/0/load/0)
|
+- Maxtor 6Y080P0 (/hdd/1)
| +- Temperature : 39 37 40 (/hdd/1/temperature/0)
| +- Used Space : 53.0577 52.9327 53.0577 (/hdd/1/load/0)

dit is voldoende hoop ik? =), is een oude computer zit dus niet veel bijzonders in dacht ik zo..
|

Weet je toevallig van welke fabrikant die HD3450 is? (dat kritieke puntje mis ik :()

Hoi,

Welkom op Helpmij .nl

Welke heb je geprobeerd de eerste optie of de tweede optie van de amd site en je zegt in je eerste bericht dat je windows vista hebt maar daar twijfel ik aan maar kan het mis hebben zie hier
dit geef je in je tweede bericht aan:

Laatst bewerkt:
ik heb deze videokaart bij bol.com gekocht, op de doos staat het volgende:

club 3d, AMD RADEON HD3450> AGP edition

verder staat er dit:

VGA C3D AGP AMD HD3450 512mb DDR2 AGP

(amd catalyst technology)

Hoi,

Welkom op Helpmij .nl

Welke heb je geprobeerd de eerste optie of de tweede optie van de amd site en je zegt in je eerste bericht dat je windows vista hebt maar daar twijfel ik aan maar kan het mis hebben zie hier
dit geef je in je tweede bericht aan:

Je hebt inderdaad gelijk! maar wat houd dit in als ik de windows versie blijkt te hebben die jij aangeeft? is het dan nog mogelijk om een driver voor deze videokaart te downloaden? op de amd site heb ik de optie gedaan van; autodetectie deze leek mij het beste. Hier is een driver uitgekomen. Toen ik deze driver had geïnstalleerd bleek echter dat de driver nog niet goed was

Hoi,

Probeer eerste optie eens van de amd site gaat hij zelf zoeken naar de juiste wie weet zie mijn link in vorig bericht

Hoi,

Probeer eerste optie eens van de amd site gaat hij zelf zoeken naar de juiste wie weet zie mijn link in vorig bericht

Uhm, nouwja dit heb ik dus al 3x gedaan. Hij vind dus een driver en ik installeer deze netjes. Alleen zodra de installatie klaar is gebeurt er niks ik start dan meestal de pc opnieuw op om tot een resultaat te komen dat ik nog steeds dezelfde fout berichten krijg.

Hoi,

Even wat anders welke videokaart had je eerst?

Nou nu moet ik heel eerlijk zeggen dat ik dit niet weet, het probleem was dat de officiële videokaart was doorgebrand. Toen is er een andere videokaart ingekomen waarvan ik het merk niet weet enigste wat ik wel was dat die videokaart mijn windows versie niet aankon. Er bestond simpelweg geen driver voor. Vandaar dat ik nu een nieuwe heb gekocht.

Hier zou ik je wel niet veel mee helpen ben ik bang voor...
Er zou toch op de een of andere manier een mogelijkheid moeten zijn om gewoon een goeie driver te installeren voor deze videokaart?

Ik zat zo te denken bij de meegeleverde cd zat een optie om de driver te installeren op windows xp is het een optie om dit installatieproces eens uitte proberen?

dit kwam er weer naar voren toen ik de pc opstartte ik dacht misschien heb je er wat aan (;Naamloos.jpg

Hoi,

Klik eens met rechtermuisknop op deze computer en dan eigenschappen wel windows geeft hij dan aan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan