nieuwe videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Kijk dat veranderd een hoop je hebt dus windows 7 in mijn eerste link naar de amd site gaan en dan invullen wat je hebt zie bijlage alleen even kijken of je de 32 of 64 bits versie heb van ultimate

Bijlagen

• amd agp.PNG
    amd agp.PNG
    12 KB · Weergaven: 18
Laatst bewerkt:
Hoi,

Kijk dat veranderd een hoop je hebt dus windows 7 in mijn eerste link naar de amd site gaan en dan invullen wat je hebt zie bijlage alleen even kijken of je de 32 of 64 bits versie heb van ultimate

Thnx! Ik ga hier morgen meteen naar kijken, moet ik eerst de driver die er nu wel opstaat maar niet werkt nog verwijderen voordat ik de nieuwe installeer?

Hoi,

Ik ben hem op dit moment aan het installeren, ben benieuwd!

Jammer genoeg na een uur deinstaleren en installeren heb ik bereikt dat er niks veranderd is... Is er misschien een andere mogelijkheid?

dit word er nu aangegeven; dus wel geïnstalleerd maar niet goed blijkbaar? heel vaag..:shocked:

Naamloos.jpg

Laatst bewerkt:
Hoi, :D

We zijn toch wat verder hij ziet nu tenminste dat er 3450 in zit. Wel de juiste versie ik weet niet welke windows versie je hebt 32 of 64 bits maar per ongeluk niet de 32 geherinstalleerd en je hebt win 64 of andersom?

Probeer eens de hotfix die hier wordt aangegeven

Laatst bewerkt:
Uuahm, ik heb de 64 bits PC , ik weet zeker dat dit de goeie versie moet zijn.

Mijn enigste twijfel was of ik de desktop graphics driver moest hebben. Ik ging er van uit dat dit de driver was die ik nodig heb voor mijn video kaart

Laatst bewerkt door een moderator:

Kijk even vorig bericht aangaande een hotfix ja klopt je moet de desktop versie hebben

Laatst bewerkt:
halloow,

Ik heb gekeken op de site, alleen staat op de site precies hetzelfde aangegeven zoals ik het had gedaan. Dusss, ik dacht dat gaan we niet nog eens doen:o
ik heb hier 2 foto's, één van de map van de driver en een waarin staat welke Windows versie ik heb + de 64 bit besturing systeem. Ik dacht misschien help het je iets? ik ga er vanuit dat het allemaal niet zo moeilijk hoeft een drivertje installeren... Jammer genoeg loop ik altijd tegen dit soort dingen aan :evil: hopelijk hebben jullie nog levendige ideeën ! en hopelijk kun je wat met de foto's.

Naamloo2s.jpgNaamloos.jpg

Ik heb de link geopend en het bestand gedouwnload en geïnstalleerd, PC opnieuw op gestart....

Jammer genoeg nog steeds dezelfde fout melding..

Hier staat fout code 43 doe eens wat hun adviseren kijk eens wat dat oplevert

Hoi,

Ik ga dit morgen uit proberen, is het anders een optie om contact op te nemen met AMD zelf? Of zal dit Niks opleveren?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan