Nieuwe voeding kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ssjoerdy

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2013
Dag allen

Ik heb een game pc met een oude voeding, ik wil binnenkort een nieuwe voeding kopen en ik heb daar enkele vragen over hopelijk kunnen jullie die beantwoorden.

- zitten er al kabels bij een nieuwe voeding of moet ik die los kopen.
- is 850 watt genoeg voor mijn toekomstige grafische kaart de GTX 770/GTX 780 (wss 770)
- past hij in mijn computer oftewel zijn deze dingen universeel of moet ik aparte maten hebben bijvoorbeeld
- is een voeding aansluiten makkelijk, ik heb veel aangesloten kwa pc's maar nog nooit een voeding.

en dan de voeding die ik in gedachte had; http://www.alternate.nl/MS-TECH/MS-TECH+MS-N850-VAL,_850_Watt_voeding/html/product/985224/?tk=7&lk=9531
ik hoop dat jullie me kunnen helpen

Laatst bewerkt:
ik zie geen vragen?

EDIT:
- zitten erbij
- meer dan genoeg, voor een enkele videokaart heb je al genoeg aan 550-600W, als het maar een A-merk voeding betreft
- Ja, universeel als je een ATX kast hebt (dus niet een Dell computer ofzo)
- Redelijk, het is enkel een kwestie van alles aan te sluiten wat stroom nodig heeft.

Die MS-tech voeding kan je beter niet nemen, erg slecht merk. Neem liever een Corsair voeding, goede prijs/kwaliteit verhouding. Bijvoorbeeld deze: klik

Laatst bewerkt:
Hoi,

850 watt meer als genoeg een 550 watt A-merk kan het al aan ,en de m-tech is in ieder geval geen a-merk en zou ik dus ook niet adviseren. en als je behuizing even geeft kunnen we zien of hij er in past er zijn behuizingen die een aangepaste maatvoering hebben en bij de voeding zitten de kabels vast of modulair (losse kabels)

dit is mijn pc; Asus desktop computer CM6730-I7 http://www.bcc.nl/asus-cm6730-i7.html
ik weet zo niet welke behuizing het betreft. Veder is de pc al eerder getweaked met een Nvidia GTX 660 die ik dus wil vervangen door de 770 editie

en welke voeding(en) zal u mij dan aanraden?

Zie mijn aangepaste post ;) In die pc kast zitten in ieder geval de universele formfactor voedingen ;)

oke heel erg bedankt, ik denk dat die het dan gaat worden want dat vind ik een mooi prijsje, en zolang hij lekker koel blijft ook met mijn nieuwe grafisch kaart ben ik heel blij.. Bedankt in ieder geval ;)

Hallo allen ik heb nogmaals een vraagje over hetzelfde onderwerp ik kreeg van iemand deze voeding aangeboden.. Is deze ook goed te gebruiken voor Nvidia GTX 770?

Sjoerd Power 1.jpg

Ik hoor t graag van jullie, groeten sjoerd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan