Nieuwe voeding maar pc doet het niet..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lerosa

Meubilair
Lid geworden
23 jul 2001
Berichten
5.159
Hallo, ik heb net een nieuwe voeding in een pc geplaatst.... maar de computer gaat niet aan.. alle kabels zijn aangesloten.. iemand enig idee waarom hij het niet doet.. ik zie bij een aanzetten wel heel even het groene ledje branden maar voor de rest doet hij niks.

Alvast bedankt voor eventuele reacties.
 
heb je windows xp

ik neem aan dat je met een andere computer verbinding wil makenen in een LAN
 
Heb je gecontroleerd of de 'oude 'wel echt kapot was?
 
heb je windows xp

ik neem aan dat je met een andere computer verbinding wil makenen in een LAN

He waar heb jij het nou over:confused:? Ging de computer met de oude voeding ook niet aan of was er een ander probleem?
 
Hallo

Een p.c. ....

Welke p.supply ... a.t. of a.t.x. ???

Draait de powersupply ventilator ???

Wat is de reden om een nieuwe te monteren ??

etc...

Zoals je ziet , een deftig/duidelijk antwoord geven is niet evident , indien de vraag niet genoeg info bevat...

Peter
 
Het is een atx... de reden is voor vernieuwing van de voeding is dat de we de oude niet meer vertrouwde.. maar de nieuwe doet helemaal niks... dus heb ik besloten om er morgen mee naar de winkel terug te gaan.. en beschouw deze vraag bij deze als opgelost..
Bedankt voor de reacties.
 
Ik ga toch nog even door :D waarom vertrouwden jullie die voeding dan niet?
 
Lerosa niet. ;)
Want ze gaat morgen terug naar de winkel, meldde ze al. :)
 
De voeding weer terug gebracht naar de winkel... waarschijnlijk is de pc gewoon stuk waar die in moest.
Toen we namelijk de pc met de oude voeding aandeden... vlogen alle stoppen eruit... maar met de nieuwe doet hij ook niks dus zal het wel aan de pc zelf liggen...

Iedereen bedankt voor de reacties...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan