nieuwe voeding, oude defect

Status
Niet open voor verdere reacties.

robincon

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2007
Hoi,
Ik wil me deze voeding: http://www.komplett.nl/k/ki.aspx?sku=331912&cks=ASS&assoc=65B3D214-BAE6-410C-9075-06518B1B62A5
gaan aanschaffen omdat die wat ik nu heb defect is geraakt :) (daar gaat mijn i7 pc'tje)
Zit daar de 8 pin pci-e connector voor de 9800GX2 op? (die heb ik zeker nodig!)
Of eventueel een andere, maar niet duurder dan €80,00
Voeding mag ook tweedehands zijn (via mp ofzo)

Wat zit in mijn pc:
waterkoeling
een defecte voeding :(
4gb
9800GX2 videokaart
2 hdd
moederbord (asus)
1 dvd brander

Robin :cool:

Dit staat in je eigen link:

Output Connector(s)
16 x 4-PIN interne voeding, 4-PIN mini-stroomconnector, voeding, 4-pens ATX 12 Volt connector, 15-pens seriële ATA-voeding, vermogen 8-pins +12 Volt, 6-pins PCI Express voeding, voeding 24-pins ATX met afneembaar 4-pins deel

Oke, want ik heb even voor het gemak de zelfde wattage aangehouden maar inderdaad die van jou zijn voor hem prijs technisch beter.
En dan vooral de laatste.
Modag

Laatst bewerkt:
Heb ik genoeg aan die voeding (600 watt)?? want ik wil niet met piekstromen werken omdat ik vaker nog wat doe upgrade. en ik weet niet hoeveel de waterkoeling gebruikt.

robin

PS: hoe zit het met deze combat??

Laatst bewerkt:
dit zegt toch meestal als het goed is: (de amperes, zijn deze hier goed?)
+3,3 V 28 amp
+12 V 28 amp
+12V1 20 amp
+12V2 20 amp
+12V3 20 amp
+12V4 20 amp
-12V4 0,8 amp
+5VSB 2,5 amp
Als ik hier lees:
Wanneer je een goede voeding koopt, heeft deze minstens 24 ampère, maar liever nog 30 ampère op de 12 volt aansluitingen. Gewenst kan zijn dat het bijvoorbeeld 2, 12 volt aansluitingen heeft met 1x 10 en 1x 15 ampère of 2x 15 ampère
zie ik dat de voltages goed zijn

Ik heb nu een antec 500 watt erin gezet, kijken als die werkte, maar de cpu krijgt te min (heb er al even de hd3850 ingezet) stroom dus met de 9800GX2 zal het wel zeker te min zijn.
Ik denk dat ik de combat 750 watt neem, ik plaats wel wat ik ervan vind.( heeft ook de juist 8 pin voor een 9800gx2 :love: ) kan ik tenminste gta IV gaan spelen wat hier al een week licht.

Robin

das een ***-voeding.
28A is niets meer. Dat haalt een goede 400W ook.

edit:

Je moet het aantal Ampere vermenigvuldigen met het Voltage. Dan krijg je het vermogen
A x V = W

28A x 12 = 336W
Althans. Ik denk dat je de bovenste 12V als gecombineerde moet zijn.

Het is dus een welbekende noname-voeding. Koop dan een Trust: dan kan je tenminste nog vloeken en tieren bij het hoofdkantoor.....

Laatst bewerkt:
Ok,
Dan neem ik de antec earthwatts, maar heb ik genoeg aan 650 watt,
omdat ik nu de melding krijg dat ik te min stroom heb, en ik heb de 9800GX2 nog niet aangesloten...
Maar bij de antec moet ik ook nog de connector molex - 6 pin nemen omdat de 9800GX2 8 pin en 6 pin aansluiting nodig heeft.

Robin

Laatst bewerkt:
Dan is de connector niet nodig, dan bestel ik de antec deze week wel. (kan ik eindelijk gta IV gaan spelen)

Robin

Ik heb gekeken, mijn cpu krijgt met mijn oude voeding 1.072 tot 1.080
is dit niet veel te min?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan