nieuwe voeding

Status
Niet open voor verdere reacties.

aaajeetee

Meubilair
Lid geworden
2 mei 2002
ik heb dus vanmiddag 2 voedingen gemold (mja, ik ben goed :rolleyes: )
nou heb ik deze op ut oog...beetje goeie voeding?
en die cooler bovenop...moet daar een extra gat in mn kast komen, of kan ik de voeding ook omdraaien (zodat die extra cooler naar mn mobo blaast)?

Die heb ik ook, alleen in de 450W-versie.

Hij is stil en krachtig. Ik moest em alleen op de kop plaatsen, want bij mij zit aan één kant een soort van uitstekend rand. Dit zorgt ervoor dat ik em niet normaal kan plaatsen. Ook valt ie dan niet voor de gaatjes waar de schroeven in moeten. Maar goed, hij doet et.

13023.jpg

Die bovenste fan zit bij nu dus aan de onderkant.

Geplaatst door Muurhond
Die bovenste fan zit bij nu dus aan de onderkant.
mja, maar iemand op msn zei, dat dat zo ook moest :confused:
want zo wil ik um der dus ook in hebben...zodat die cooler niet nutteloos is, omdat ie tegen ut 'plafond' aan zit te blazen

Wat moet die voeding kosten?

Die voeding blaast niet maar zuigt. (positief bedoeld)

Hij zou in theorie de warme lucht in je case moeten afzuigen en via de achterste fan naar buiten moeten blazen.

Indien die voeding op die manier past (dwz. met de aanzuig fan naar onder) dan zit ie goed.

Mvg.

en als je hem dan ff draait in je gedachten dan zie je dat ie goed in je kast past. bij mij iig wel (de fan komt onder)

zie bijlage

Bijlagen

• 13023.jpg
    13023.jpg
    26 KB · Weergaven: 22
Geplaatst door aaajeetee
zodat die cooler niet nutteloos is, omdat ie tegen ut 'plafond' aan zit te blazen
Die fan die op het plaatje aan de bovenkant zit blaast niet.;)
Deze zuigt lucht uit de kast aan de voeding in waar het door de ander fan afgevoerd wordt.

Het beste is idd om deze aan de onderkant te hebben zodat ie de warme lucht van o.a. de CPU afvoerd.

Als je goed op dit plaatje naar de fan kijkt
13023-3.jpg

Zie je dat de bladen van de fan zo staan dat ie de lucht in de voeding blaast.

Geplaatst door crash

Die fan die op het plaatje aan de bovenkant zit blaast niet.;)
Deze zuigt lucht uit de kast aan de voeding in waar het door de ander fan afgevoerd wordt.

Het beste is idd om deze aan de onderkant te hebben zodat ie de warme lucht van o.a. de CPU afvoerd.

Is wel verwarrend hoe die nu moet, want bij mij zit die bovenste fan dus onderaan, maar je ziet nu al die stickertjes die erop zitten, nu ook op de kop. Niet dat dat een probleem is ofzo, maar dat maakt et verwarrend.

Het zou een beetje krom zijn als die ene fan lucht uit de voeding blaast en de andere fan die aan de achterkant van de voeding zit ook lucht uit de voeding blaast.:rolleyes:

Normaal hoort de voeding zo geplaatst te worden dat die ene fan onder zit.
Daarvoor zijn dit soort voedingen gemaakt.
De fan's hebben minder rpm zodat ze stiller worden, maar evengoed voor goede koeling zorgen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan