nieuwe voeding

Status
Niet open voor verdere reacties.

drioras

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2009
hallo,

Ik heb nu een C merk voeding 580 watt. dus wil graag over op een 600 watt A merk.

Weet iemand voor mij een goedkoop goed A merk van 600 watt?

Alvast bedankt drioras

Coolermaster heeft leuke voedingen. Ik heb zelf de CoolerMaster Silent Pro M 600 Watt. Hoor 'm niet (rest van de pc maakt wat lawaai), en heeft een efficientie van 85%

oke nogmaals bedankt voor je snelle reactie, en dan is deze vraag opgelost:D

iid niet, heb zelf een 650 watt antec true power new. ook erg tevreden over.

oke:p ik denk niet dat ik zo veel nodig heb. Hier specs pc:

Moederbord : MICRO-STAR INTERNATIONAL CO.,LTD 770-C45 (MS-7599)
Chipset : AMD RD770
Processor : AMD Phenom II X4 810 @ 2600 MHz (heb nieuwe voeding nodig omdat ik dus een C merk heb en ik ga naar de AMD phantom II X4 955 @ 3200 MHz BLACK edition en ga hem dus overclocken.)
Fysiek Geheugen : 4096 MB (2 x 2048 DDR3-SDRAM )
Videokaart : ATI Radeon HD 4800 Series (HD 4870 1gb 256 bit)
Harde Schijf : STM3500418AS (500 GB)
DVD-Rom Station : TSSTcorp CDDVDW SH-S223C ATA Device
Netwerkkaart : RTL8168/8111 PCIe Gigabit Ethernet Adapter
Besturingssysteem : Windows 7 Ultimate Professional 6.01.7600 (x64)
DirectX : Versie 11.00

wat is er dan mis met dat c merk? en nee 650 wat is niet erg veel voor wat je hebt.

dat mijn CPU niet genoeg power kreeg toen ik deze ging overclocken. hij werd ook redelijk warm. maar als ik op dit C merk voeding nog een nieuwe fan wil zetten houd hij het denk ik niet lang uit:confused: hij draait maar net stabiel op de normale ferquentie (4x2600MHz). dus word tijd voor een A merk voeding:p

maar dat heeft toch niet met het merk te maken? je voeding moet voldoende stroom kunnen leveren en een stap van 50 watt is dan niet groot en misschien wel niet voldoende als je je pc nog verder uit gaat breiden.

ik d8 dat het ook niet het merk was, maar het schijnt dat als het een C merk is van 580 watt dat het dan wel eens goed af zou kunnen wijken van het normale wattage. (naar beneden dan) en ik denk wel dat ik genoeg aan 620 watt heb. of denk je van niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan