Nieuwe vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

vincent-lamers

Gebruiker
Lid geworden
30 jun 2004
Ik heb de computer van mijn partner in gebruik, omdat zij voornamelijk met de computer van het werk gebruikt.

Haar computer is krachtiger en daarmee stel ik de aanschaf van een nieuwe voorlopig uit.

De vraag:
De computer met windows Home Edition staat op haar naam.

Nu heb ik wel de naam van de hoofd gebruikersaccount veranderd. Maar in documents en settings zie ik haar naam nog steeds staan. Al mijn documneten krijgen dus haar naam mee

Waarschijnlijk heb ik alleen de naam veranderd bij de account, (ik had dus net zo goed Pietje Puk kunnen typen) maar niet de naam van de daadwerkelijke gebruiker. Blijkbaar moet ik dit ergens anders doen?

Waar dan

Vincent

weet niet of dit lukt:

start->configuratiescherm->gebruikersaccount-> de betreffende account -> naam wijzigen

Gebruikersnaam wijzigen.

Beste vincent-lamers,

Ik heb hetzelfde ook een keer bij de hand gehad en heb het opgelost in het register. ( Uitvoeren regedit )

Ga naar : Hkey_Local_Machine > Software > Microsoft > Windows NT en dubbelklik hier in het rechter venster op : RegisterdOwner en wijzig daar de naam. Sluit dan regedit en start de Pc opnieuw op.
Ik hoop dat dat bij jou werkt, want ik had dat op een PC met maar één gebruiker en ik weet niet of dat ook werkt wanneer er meerdere accounts zijn, maar het is het proberen waard.
Vrgr.B.Kat

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan